خبرهای داغ:
همدان-مسئول بسیج رسانه استان همدان گفت: استکبار برای جبران شکستی که در جنگ اراده‌ها خورد جنگ روایت‌ها را آغاز کرده که با رسانه‌ها گره خورده و هدف جنگ روایت‌ها تحریف انقلاب است.
کد خبر: ۹۳۲۵۸۷۲
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۳

هدف جنگ روایت‌ها تحریف انقلاب استبه گزارش خبرگزاری بسیج، ناصر قوامی مشفق در آیین تکریم و معارفه بسیج رسانه استان همدان با بیان اینکه دشمن طی ۴۲ سال با بهترین تجهیزات نظامی و جنگ نرم برای پایین آوردن انقلاب تلاش کرد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی چون کوه استوار و بالنده چهل و دومین سالگرد خود را جشن گرفته است.

وی با بیان اینکه عدم مسئولیت گریزی با کمک اصحاب رسانه محقق خواهد شد، گفت: اگر این کمک نشود این اعتماد از جوانان سلب خواهد شد و آسیب معنوی را در بر دارد.

مسئول بسیج رسانه استان همدان با بیان اینکه ما با دشمنی که اهل برنامه‌ریزی و دارای بهترین تجهیزات نظامی است روبرو هستیم، گفت: با آغاز انقلاب در سال ۵۷ جنگ اراده‌ها آغاز شد و دشمن اراده کرد که انقلاب اسلامی پا نگیرد اما با اراده مردم انقلاب پیروز شد.

وی با بیان اینکه در اول انقلاب دشمن اراده کرد که با جنگ‌های تجزیه طلبانه و هشت سال دفاع مقدس موتور انقلاب را پایین بیاوردند که مردم و ملت مقابله کرد و پیروز شدیم، گفت: دشمن با هسته‌ای شدن ایران مخالف بود اما با اراده شهدای هسته‌ای پیروز شدیم.

قوامی با بیان اینکه دشمن از ۷۰ کشور دنیا تروریست با سخت افزارهای کامل به منطقه صادر کردند و وحشتناک‌ترین جنایت‌ها را انجام دادند تا اجازه ندهند پیام انقلاب به مستضعفین برسد و مدل این انقلاب ساطع شود، گفت: دشمن با کشوری مواجه شد که اراده می‌کند و پیروز می‌شود و این مدل برای دشمن خطرناک است.

وی با بیان اینکه اگر این مدل انقلاب الگوی مستضعفین جهان شود به معنی پایان امپراطوری استکبار و افول امریکا است، گفت: استکبار برای جبران شکستی که در جنگ اراده‌ها خورد جنگ روایت‌ها را آغاز کرده که با رسانه‌ها گره خورده است.

مسئول بسیج رسانه استان همدان با بیان اینکه این انقلابی که اراده می‌کند و پیروز می‌شود یک پشتوانه محکم معنوی به نام مردم دارد، گفت: هدف جنگ روایت‌ها تحریف انقلاب است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بزرگ‌ترین خطری که امروز انقلاب را تهدید می‌کند خطر تحریف انقلاب اسلامی است که اگر خط تحریف را بشکنیم خط تحریم‌ها را هم شکسته‌ایم، گفت: خط تحریف یعنی عقبه ارزشی این انقلاب را بزنند عقبه ارزشی این انقلاب در دفاع مقدس ذخیره شده است.

قوامی با بیان اینکه دشمن در پی آن است که از شکاف نسلی که در جامعه اتفاق افتاده است سوء استفاده کند، گفت: نمونه تاریخی موفق خط تحریف در سال ۶۱ هجری اتفاق افتاد که تمام اسلام را به قتلگاه بردند.

وی با بیان اینکه رسالت امروز رسانه‌ها این است که راه و مسیر رسیدن به تمدن اسلامی را نشان بدهند، گفت: امروز هر کدام از مسئولین و قشر مردم، مورد خطاب رهبری در گام دوم اگر می‌خواهند وظیفه خود را انجام دهند باید به یاری رسانه‌ها بشتابند.

مسئول جدید بسیج رسانه همدان با بیان اینکه امروز رسانه جز لاینفک زندگی‌ها است، گفت: رسانه در راستای رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی ایران و آن افق بلند و تحقق دولت جوان و جامعه اسلامی جز لاینفک انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه همه اقشار جامعه برای تحقق آرمان‌های انقلاب از ظرفیت رسانه‌ها باید استفاده کنند، گفت: رسانه به عنوان یک ابزار بزرگ برای رساندن ما به اهداف انقلاب است که هر رسانه‌ای را شامل نمی‌شود و باید رسانه تراز انقلاب باشد.

قوامی با بیان اینکه رسانه تراز انقلاب اسلامی رسانه‌ای است که متعهد به اخلاق، صداقت، عدالت و انصاف باشد و هدفش وسیله را توجیه نکند، گفت: بیان واقعیت‌ها بدون نگاه سیاسی، حزبی و جریانی از دیگر ویژگی‌‌های رسانه تراز انقلاب است.

وی با بیان اینکه همه رسانه‌های قانونی در ذیل توجه بسیج رسانه قرار خواهند گرفت، گفت: تفاوتی ندارد رسانه‌ها با چه نوع نگرش فرهنگی اجتماعی باشد مهم این است که در قلب انقلاب اسلام ایران قلم می‌زنند.

مسئول جدید بسیج رسانه همدان با بیان اینکه رسانه تراز انقلاب رسانه‌ای است که در جامعه امید آفرین باشد، گفت: امید آفرینی توسط رسانه‌ها بسیار مهم است چرا که رسانه‌های دشمن با بزرگ نشان دادن ضعف‌ها عوام مردم را فریب می‌دهند.

وی با بیان اینکه با توجه به چهل و دومین سالگرد انقلاب باید بخش اعظمی از فعالیت‌های رسانه‌های تراز انقلاب متناظر و معطوف به مطالبات عمومی مردم باشد، گفت: رسانه تراز از مساله شناسی جامعه نیازمندی‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی گرفته تا انعکاس این مطالبات تا مراحل قانونی مطالبه‌گر است.

قوامی با بیان اینکه در جنگ روایت‌ها برای غلبه جبهه باطل رسانه‌ای پیروز است که مسلح به مبانی گفتمان انقلاب و اخلاق، عدالت و انصاف باشد گفت: بنده قول می‌دهم تا نهایت جان این وظیفه را انجام دهم.

مسئول بسیج رسانه استان همدان با بیان اینکه اقتصاد رسانه‌های استان با شگردهای مبتنی بر کارآفرینی و اشتغال‌آفرین بخش عظیمی از مشکلات خبرنگاران و اصحاب رسانه را حل می‌کند، گفت: این مشکل ملی است ااما همدان با توجه به ظرفیتی که دارد می‌تواند پیشران حل بخش کوچکی از این مشکل باشد.

وی با بیان اینکه بسیج رسانه با کمک خانه مطبوعات حامی جدی و واقعی مطالبات صنفی و قشری اصحاب رسانه خواهد بود، گفت: بسیج رسانه از همه ظرفیت قانونی و معنوی خود برای حل مشکل صنفی اصحاب رسانه استفاده خواهد کرد.

قوامی با بیان اینکه بسیج رسانه علمدار پیگیری توزیع عادلانه حمایت‌های نهادهای دولتی از قبیل منابع و امکانات از رسانه‌ها است، گفت: رشد و کادرسازی نیروهای تراز انقلاب که در آینده می‌خواهند وارد رسانه شوند از دیگر اقدامات بسیج رسانه خواهد بود که در قالب ظرفیت‌شناسی در کارگاه‌ها، جشنواره‌ها، سلسله نشست‌ها اتفاق خواهد افتاد که نیروی مورد نیاز رسانه‌ها تامین خواهد شد که اگر تحقق پیدا کند ‌جبهه رسانه انقلابی تحقق خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: بسیج رسانه در نظر دارد کارگروه ویژه برای حل اختلاف رسانه‌های استان را تشکیل دهد.

مسئول سابق بسیج رسانه استان همدان نیز در این مراسم با بیان اینکه بسیج رسانه در پاییز سال ۹۱ شروع به کار کرده است، اظهار داشت: از مهمترین اقدامات بسیج تشکیل بسیج رسانه در استان همدان بوده که حدود ۵۰ در صد از جامعه هدف مطبوعات استان عضو بسیج رسانه هستند.

عباس محرمی با بیان اینکه از اقدامات بسیج رسانه تشکیل کانون بسیج رسانه در شهرستان‎های استان است، گفت: با ایجاد وفاق و همدلی در ایجاد تشکل شاهد سلیقه‌های مختلف حول محور انقلاب اسلامی در بسیج کنار هم هستیم.

وی با بیان اینکه خدمات بسیج رسانه حول محور تربیت و آموزش شکل گرفته است، گفت: تشکیل شورای قشری با ریاست آقای حجازی از دیگر اقدامات بسیج رسانه است که با ارائه نظرات خود مسیر را روشن‌تر می‌کنند.

مسئول سابق بسیج رسانه استان همدان در ادامه از مسئول جدید خواست ارتباط بین تشکل‌ها و سمن‌ها حفظ شود و جبهه رسانه انقلاب اسلامی ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات