خبرهای داغ:
همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه رمز ماندگاری انقلاب و نظام ارتباط قوی با شهید و فرهنگ شهادت است، گفت: ملت شریف و مقاوم ایران به خصوص مردم غیور استان همدان در ۸ سال دفاع مقدس خوش درخشیدند.
کد خبر: ۹۳۲۶۰۴۴
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳

رمز ماندگاری انقلاب و نظام ارتباط قوی با شهید و فرهنگ شهادت استحجت‌الاسلام حمزه شیرزادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به گرامیداشت چهلمین سالگی دفاع مقدس و هفته دفاع مقدس در استان همدان اظهار داشت:در مکتب اسلام دفاع همیشه ادامه دارد چراکه دشمن همیشه به فکر ضربه زدن است مگر اینکه ما تسلیم شویم و یا از آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی کوتاه بیاییم یا اینکه دشمن دست از دشمنی خود بردارد که محال است.

وی با بیان اینکه رمز ماندگاری انقلاب و نظام ارتباط قوی با شهید و فرهنگ شهادت است، تصریح کرد: ملت شریف و مقاوم ایران به خصوص مردم غیور استان همدان در ۸ سال دفاع مقدس خوش درخشیدند و سربلند و موفق شدند چراکه تا پای جان برای دفاع از انقلاب و اسلام ایستادگی کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر افزود: ملت ایران باید در توطئه‌ها و فتنه‌ها نیز صبور و مقاوم باشند همانطور که در زمان دفاع مقدس مطیع محض خدا و ولی خدا بودند، در این زمان نیز باید گوش به فرمان ولی باشند و از مسیر ولایت منحرف نشوند تا عزیز و سربلند باقی بمانند.

وی با اشاره به اینکه برای دفع هرگونه تهاجم احتمالی باید قوی باشیم، ادامه داد: بنییه دفاعی خود را باید در سطح اعلا تامین کنیم تا بتوانیم از اسلام و میهن خود دفاع کنیم.

شیرزادی با بیان اینکه تهدید علیه انقلاب و اسلام دائمی است، گفت: ملت ما باید آمادگی خود را در مقابل هر تهدیدی حفظ و تقویت کند.

وی با اشاره به اینکه هزینه مقاومت کمتر از هزینه تسلیم شدن است، افزود: دفاع و مقاومت با شهید و شهادت آمیخته است؛ مگر می‌شود از دفاع مقدس گفت اما از شهیدان، جانبازان و آزادگان یادی نشود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه نباید اجازه دهیم با گذشت زمان فرهنگ دفاع مقدس و آرمان‌های شهدا از اذهان پاک شود، گفت: یاد و نام ۸ هزار شهید استان همدان و یک هزار و 100 شهید ملایر را گرامی می‌داریم.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات