خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه بیت المقدس روستای توانه نهاوند خبر داد

 توزیع بسته‌های کمک مومنانه به مناسبت عید نوروز در روستای توانه نهاوند

نهاوند-فرمانده پایگاه مقاومت بیت المقدس روستای توانه بخش زرین دشت نهاوند از توزیع40 بسته غذایی کمک مومنانه به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۹۴۹۹
|
۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶
 توزیع بسته‌های کمک مومنانه به مناسبت عید نوروز در روستای توانه نهاوندعباس جلالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن سال جدید به همت گروه جهادی شهید «شیروده پتکی» این پایگاه و خیرین و روحانی روستای توانه بخش زرین دشت شهرستان نهاوند تعداد ۴۰ بسته غذایی تهیه و توزیع شد.

وی افزود: هر یک از این بسته‌ها به ارزش ۲۵۰ هزار تومان و در مجموع به ارزش ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در راستای نهضت کمک مومنانه توزیع شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بیت المقدس روستای توانه بخش زرین دشت نهاوند ابراز داشت: از زمان آغاز نهضت کمک مومنانه در کشور تاکنون در مجموع ۱۲۰ بسته غذایی به ارزش ۲۵ میلیون تومان بین خانواده‌ها و تعداد ۵ بسته لوازم تحریر به ارزش یک میلیون تومان برای دانش‎آموزان نیازمند توزیع شد.

وی بیان کرد: ۵ هزار ماسک رایگان نیز به ارزش ۵ میلیون تومان در روستای توانه به همت بسیجیان و خیرین همیشه در صحنه و مساعدت سپاه ناحیه نهاوند توزیع شده است.

جلالی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید «حاج میرزا محمد سلگی» عنوان کرد: از سخن «حاج میرزا» این بود که انسان‌هایی برد کرده‌اند که همیشه در این حوادث سیل، زلزله و... توشه‌ای برای خود جمع می‌کنند و در حقیقت با همه توان به میدان می‌آیند که بسیجیان و جهادگران عزیز مصداق این سخن شهید «سلگی» هستند.

وی ضمن تشکر از همه خیرین و بسیجیان افزود: در راستای تحقق منویات و فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نهضت کمک مومانه همچنان ادامه دارد و بسیج و گروه‌های جهادی بیش از گذشته در صحنه هستند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار