خبرهای داغ:
همدان-مدیرکل سازمان ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه باید برای برگزاری سمینارها و همایش‌ها از ظرفیت خود جوانان استفاده شود، گفت: در سال جدید باید ایده‌پردازی و مطالبه‌گری به معنای واقعی را گسترش دهیم.
کد خبر: ۹۳۲۹۷۹۷
|
۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۹

باید ایده‌پردازی و مطالبه‌گری به معنای واقعی را گسترش دهیمبه گزارش خبرگزاری بسیج، حمید سیفی در مراسم بزرگداشت شهدای جوان و اولین روز هفته جوان که در گلزار شهدای همدان برگزار شد ضمن تبریک روز جوان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: مقام معظم رهبری در بیانات خود بر اهمیت دادن به جوانان تاکید دارند؛ بنابراین ما جوانان با حضور در اجتماع باید به خودمان اهمیت و هویت دهیم.

وی با بیان اینکه جوانان باید آستانه تحمل خود را بالا ببرند و شبا شنیدن جواب منفی از مسئولین نا امید نشوند، گفت: جوانان ما در دوران دفاع مقدس با سرسختی ذهنی و فکر و اندیشه بالا توانستند در مقابل دنیا بایستند.

مدیرکل سازمان ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه امروز با شهدا عهد و پیمان می‌بندیم که در سال جدید بیشتر در جلسات خانه جوان حضور داشته باشیم، گفت: تجربه نشان داده است که اگر به جوانان اعتماد شود با مدیریت خوب کارهای بزرگی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه قرار بر این است که برای برگزاری سمینارها و همایش‌ها از ظرفیت خود جوانان استفاده شود، گفت: در سال جدید باید ایده‌پردازی و مطالبه‌گری به معنای واقعی را گسترش دهیم.

سیفی با بیان اینکه اگر مطالبه‌گری در استان ما افت کند به طور قطع به مشکل برخواهیم خورد، گفت: با مطالبه‌گری و ایده‌پردازی کارهای بزرگی انجام خواهد شد.

وی با اشاره به سخنی از شهید «چیت سازیان» مبنی بر اینکه اگر می‌خواهیم از سیم خار دار دشمن بگذریم باید از سیم خاردار نفس خود بگذریم، گفت: رسالت بزرگی بر عهده ما جوانان گداشته شده است که برای تحقق وظایف خود باید از خود بگذریم.

مدیرکل سازمان ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به برنامه‌های هفته جوان گفت: برنامه‌های بسیاری برای جوانان در این هفته تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه خانه جوان یک نوع تفکر است، گفت: باید نگاه ما این باشد که همه جای این کشور خانه جوانان است.

سیفی با تأکید بر زنده نگه داشتن یاد شهدا به ویژه شهدای ورزشکار گفت: در این راستا اِلمان موتور شهید «شمسی پور» در اداره ورزش و جوانان جای‌گذاری شده است و در پی آن هستیم کار جدیدی برای القای تفکرات و وصیت‌نامه شهدای ورزشکار به جوانان را انجام دهیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات