خبرهای داغ:
معاون پرورشی مجتمع فرهنگی و آموزشی مبتکران همدان خبر داد

حضور دانش آموزان مجتمع مبتکران همدان در جشنواره نامه‌ای به امام زمان (عج)

همدان-معاون پرورشی و تربیت بدنی مجتمع فرهنگی و آموزشی مبتکران همدان از شرکت ۲۵ نفر از دانش آموزان مجتمع فرهنگی و آموزشی مبتکران در جشنواره نامه‌ای به امام زمان (عج) خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۰۹۷۵
|
۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴
حضور دانش آموزان مجتمع مبتکران همدان در جشنواره نامه‌ای به امام زمان (عج)پیام زمانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت:  ۲۵ نفر از دانش‌آموزان مجتمع فرهنگی و آموزشی مبتکران در جشنواره نامه‌ای به امام زمان (عج) که به مناسبت نیمه شعبان و به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی برگزار شد، شرکت کردند.

وی افزود: با توجه به فراخوان این جشنواره از طریق ادارات آموزش و پرورش نواحی و مناطق سراسر کشور، از طریق شبکه شاد به دانش‌آموزان مجتمع برای شرکت در این جشنواره اطلاع‌رسانی شد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی مجتمع فرهنگی و آموزشی مبتکران همدان ادامه داد: دانش‌آموزان این مجتمع که در رشته‌های ریاضی، تجربی و انسانی مشغول به تحصیل هستند، در بیشتر جشنواره‌های فرهنگی و هنری حضور موثر و چشمگیری دارند.

وی در پایان ضمن تشکر از حامیان برنامه‌های فرهنگی و هنری در کشور، اظهار داشت: در سال «تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی‌ها»، بر آن هستیم که با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در سطح مجتمع در راستای شعار سال، گامی هر چند کوچک برداریم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار