خبرهای داغ:
اسدآباد-بخشدار مرکزی اسدآباد از آغاز ثبت‌نام داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستاها در شهرستان اسدآباد از ۱۶ فروردین ماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۱۲۱۶
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶

آغاز ثبت‌نام داوطلبان شوراهای اسلامی روستاها در اسدآبادسلیمان نظری دوست در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد با اشاره به جزییات ثبت نام و شرایط داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستاها در ۵۶ روستای بخش مرکزی اظهار داشت: فرم‌های اولیه ثبت‌نام برای کاندیدا شدن شوراهای اسلامی در اختیار دهیاران قرار گرفته است.

وی افزود: داوطلبان می‌توانند با ارائه گواهی عدم سوء پیشینه، اصل شناسنامه عکس‌دار، تصویر کل صفحات دو نسخه،اصل کارت ملی و تصویر آن، اصل کارت پایان خدمت یا کارت معافیت و تصویر آن دو نسخه، عکس ۴×۳ چهار قطعه و ارائه اصل و یک نسخه تصویر مدرک تحصیلی دیپلم برای روستاهای بالای ۲۰۰ خانوار نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

بخشدار مرکزی اسدآباد عنوان کرد: داوطلبان می‌توانند از طریق اپلیکیشن موبایل، کامپیوتر، دفاتر پیشخوان و یا مراجعه حضوری به بخشداری مرکزی و فرمانداری شهرستان اسدآباد نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: کسانی که سابقه عضویت یک دوره کامل در شورا را دارند، از شرط مدرک تحصیلی معاف هستند و همچنین ایثارگران، جانبازان،آزادگان، همسر و فرزندان شهدا، رزمندگان با حداقل ۶ ماه سابقه حضور در جبهه می‌توانند برای برخورداری از امتیاز یک مقطع تحصیلی بالاتر استفاده کنند.

نظری دوست ابراز داشت: برای رفاه حال داوطلبان و برای جلوگیری از ازدحام در شرایط کرونا با هماهنگی و مساعدت فرماندار شهرستان اسدآباد مقرر شد که داوطلبان دهستان‌های دربندرود و جلگه برای ثبت‌نام حضوری در بخشداری و دهستان‌های چهاردولی و سیدجمال الدین نیز در فرمانداری ثبت نام کنند.

وی گفت: داوطلبان می‌توانند از تاریخ ۱۶ فروردین ماه سال جاری به مدت یک هفته با در دست داشتن مدارک مورد نیاز از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات