خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ خبر داد

توزیع ۱۲ هزار بسته معیشتی در کبودراهنگ/اجرای ۱۱ مرحله کمک‌های مومنانه

کبودراهنگ-فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: در مجموع تاکنون در قالب کمک‌های مومنانه ۸ هزار خانواده نیازمند شناسایی شده‌اند که در ۱۱ مرحله از این رزمایش، در مجموع ۱۲ هزار بسته معیشتی بین آنان توزیع شده است.
کد خبر: ۹۳۳۳۷۶۴
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۹

توزیع ۱۲ هزار بسته معیشتی در کبودراهنگ/اجرای 11 مرحله کمک‌های مومنانهبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ محمود بداغی در رزمایش کمک‌های مومنانه سپاه ناحیه کبودراهنگ اظهار داشت: در یازدهمین مرحله از رزمایش کمک‌های مومنانه ۴۰۰ بسته معیشتی توزیع می‌شود.

وی گفت: در راستای اجرای فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای سراسری رزمایش کمک های مومنانه و کمک به خانواده‌های آسیب دیده از کرونا یازدهمین مرحله از این رزمایش همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان با تهیه و توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در سالن ۹ دی سپاه ناحیه کبودراهنگ انجام شد.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ افزود: در مجموع تاکنون در قالب این رزمایش‌ها ۸ هزار خانواده نیازمند شناسایی شده‌اند که در ۱۱ مرحله از این رزمایش، در مجموع ۱۲ هزار بسته معیشتی بین آنان توزیع شده است.

وی گفت: ۲۵۰ دستگاه گوشی و تبلت و یک هزار و ۲۰۰ بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان، ۵۱ سری لوازم خانگی، ۸۵ رأس دام ذبح شده برای توزیع گوشت گرم، توزیع پوشاک و... از دیگر اقلامی است که تاکنون در این رزمایش تهیه و توزیع شده است.

بداغی در پایان از بسیجیان، خیرین، ائمه جمعه و جماعات، مسئولین و هیئت امنای مساجد شهرستان بابت همکاری موثر در اجرای این رزمایش تشکر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار