پیام تسلیت فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در پی عروج سردار «محمد علی حق بین»

ساری-فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا به مناسبت عروج سردار سرافراز اسلام محمدعلی حق بین پیام تسلیت مشترکی صادر و این ضایعه را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۹۳۳۵۶۲۳
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا و حجت الاسلام غلامحسن تسخیری مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا به مناسبت عروج سردار سرافراز اسلام محمدعلی حق بین پیام تسلیت مشترکی صادر و این ضایعه را  تسلیت گفتند. متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
 
انالله و انا الیه راجعون
 
رحلت سردار رشید و سرافراز سپاه اسلام «محمدعلی حق بین» از فرماندهان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس موجب تأثر و تالم عمیق گردید.
 
سردار حق بین ازیاوران سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی و فرمانده فاتح نبل والزهراء در سوریه ، نماد ایثار و شهادت و از فرماندهان مخلصی بود که برای اعتلا و عزت ایران اسلامی از جبهه‌های جنگ تحمیلی تا جبهه‌های مقاومت حماسه‌های بی بدیل آفرید.
 
اینجانبان ضمن عرض تسلیت به همرزمان و خانواده بزرگ سپاه در ماه ضیافت الهی از خداوند تبارک و تعالی برای آن مجاهدانقلابی و با اخلاص رحمت واسعه الهی و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و همچنین برای خانواده مکرمشان، صبر و شکیبایی مسئلت می‌کنیم.

سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا
حجت الاسلام غلامحسن تسخیری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا
 
انتهای پیام/
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار