امام جمعه شبستر:

زمان‌شناسی مهم ترین شاخصه اصلی شهید مطهری بود

تبریز- امام جمعه شبستر زمان‌شناسی را از شاخصه اصلی شهید مطهری دانست و گفت: شهید مطهری در شناخت دین بیشترین درجه خلوص را داشت و تحت تأثیر هیچ اندیشه و گرایشی از بیرون دین قرار نگرفت.
کد خبر: ۹۳۳۸۹۶۵
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام کیانی در دیداری که مسئولان سپاه شبستر با وی داشتند، یکی از خصوصیات استاد مطهری را طهارت روح دانست و افزود: شخصیت شهید مطهری از زوایای مختلف قابل نگرش و عبرت‌آموزی است و لذا شهید مطهری از معدود دین پژوهانی بود که با تسلط کامل و عمیق به دین اسلام به روشنگری در جامعه پرداخت و در برابر گروه های التقاطی و مارکسیستی ایستاد.

وی شهید مطهری را در تمام حوزه‎ها سرآمد و الگو خواند و اضافه کرد: اندیشه‎های شهید مطهری در نبردهای عقیدتی با استکبار جهانی کمک بزرگی به انقلاب کرده است و لذا وی الگویی برای اهل علم، دارای سلامت نفس و ثبات قدم در مسیر حق و اسلام است و در آثار و سخنرانی های متعدد و پرمحتوی در محافل علمی و فرهنگی اهل بصیرت  افزایی بود.

حجت الاسلام کیانی ادامه داد: اگر ما می خواهیم در حوزه های مختلف برای دشمن چالش ایجاد کنیم شهید مطهری می تواند بعنوان بهترین الگو و اسوه کارامد و جریان ساز در مسیر نرویج و اشاعه گفتمان انقلاب مورد توجه قرار گیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار