خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) بهار خبر داد

برگزاری بیش از ۲۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی در پایگاه‌های بسیج بهار

بهار-مسئول عقیدتی سیاسی حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان بهار از برگزاری بیش از ۲۰ برنامه به مناسبت بزرگداشت هفته عقیدتی در سطح پایگاه‌های مقاومت خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۹۲۱۳
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴

برگزاری بیش از ۲۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی در پایگاه‌های بسیج بهارسیده مرضیه ترابی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهید مطهری و مقام معلم اظهار داشت: بیش از ۲۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در پایگاه‌های مقاومت حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان بهار برگزار می‌شود.

وی افزود: برنامه‌های امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت متفاوت از سال‌های گذشته اجرا می‌شود و سعی شده است که بیشتر برنامه‌ها در بستر فضای مجازی و از راه دور برگزار شود.

مسئول عقیدتی سیاسی حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان بهار ابراز داشت: از ۶ تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نامگذاری شده است که فرصت مناسبی برای ترویج افکار شهید مطهری، اندیشه اسلامی و معرفی بزرگان علم بین بسیجیان است .

وی برگزاری نشست‌های بصیرتی با محوریت شعار سال و اندیشه‌های استاد مطهری و معرفی شهید شاخص سال، نشست‌های روشنگری با تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و بصیرت‌افزایی پیرامون انتخابات پیش رو و محافل روشنگری با حضور بسیجیان را از مهمترین برنامه‌های این هفته برشمرد.

ترابی افزود: برگزاری مسابقات فرهنگی در قالب مسابقه کتابخوانی، نقاشی و خطاطی به صورت مجازی و در بستر پیام رسان‌های داخلی به منظور تبیین فرهنگ جهاد و شهادت و مسابقات ورزشی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ختم دسته جمعی قرآن و ختم صلوات هدیه به روح امام و شهدا و شهید مطهری، تهیه بروشور از نکات ناب اخلاقی و رفتاری شهید مطهری از دیدگاه مقام معظم رهبری نیز از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی یادآور شد: دیدار با امام جمعه شهرستان و خانواده شهید شاخص سال با توجه به شرایط موجود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حضور محدود بسیجیان برگزار شد .

مسئول عقیدتی سیاسی حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان بهار تصریح کرد: همزمان با بزرگداشت روز اکرام نیز تعدادی بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد و یک مورد جهیزیه نیز همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) برای یک زوج جوان جمع آوری و اهدا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات