نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور مردم در انتخابات مایه‌ی یاس دشمنان و دست کشیدن آن‌ها از تحریم‌ها و تهدید‌ها است.
کد خبر: ۹۳۴۰۷۱۹
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸
آیت الله محمد حاجی ابوالقاسم دولابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خصوص انتخابات و لزوم حضور حداکثری مردم طی سخنانی اظهار داشت: جمهوری اسلامی بر پایه مردم و حمایت مردم استوار بوده و اساسا شعار جمهوری اسلامی حاکمیت مردم در سرنوشت خودشان است.

وی با بیان این که مردم ایران بیش از چهل بار در صحنه‌ی انتخابات حاضر شده اند و مسئولین خود را از طریق صندوق‌های رای انتخاب کرده اند، ادامه داد: شکی نیست که نظام جمهوری اسلامی نظام مردمی بوده و حضور مردم در انتخابات سبب تقویت پایه‌های نظام می‌شود.
 
آیت الله دولابی حضور مردم در انتخابات را مایه‌ی یاس دشمنان و دست کشیدن آن‌ها از تحریم‌ها و تهدید‌ها دانست و گفت: اگر مردم خواستار برطرف سازی مشکلات کشور هستند هیچ راهی به جز تقویت پایه‌ی اقتدار ملی در برابر بیگانگان ندارند.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری بهترین راه برای تقویت پایه‌های اقتدار نظام را حضور پرشور مردم در انتخابات خواند و افزود: البته در کنار حضور پرشور مسئله‌ی انتخاب هوشمندانه نیز بسیار مهم بوده و همه‌ی مردم باید در انتخاب کاندیدای اصلح دقت نظر به خرج دهند.
 
وی با تاکید بر لزوم انتخاب یک رئیس جمهور با شاخصه‌های مورد نیاز در یک دولت اسلامی توسط مردم، خاطر نشان کرد: اعتقاد به توانمندی داخلی، تلاش برای بسیج ظرفیت‌های مردمی، بی اعتمادی به دشمنان و ایستادگی قاطع دربرابر زیاده خواهی دشمنان در راس ویژگی‌های یک رئیس جمهور شاخص هستند.

آیت الله دولابی به ویژگی‌های شخصیتی رئیس جمهور نظیر پرکاری، تخصص، توانمندی، دارای طرح و برنامه برای حل مشکلات کشور بودن و دارای تیم و کادر قابل قبول بودن اشاره کرد و گفت: مردم داری، ساده زیستی، دغدغه مندی، ظلم ستیزی و عدالت گستری از ویژگی‌های اخلاقی یک رئیس جمهور شاخص هستند.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه به شرح وظایف رئیس جمهور پرداخت و مطرح کرد: حمایت از اقشار مستضعف، حمایت از تولید ملی و برطرف کردن موانع تولید نیز از نکاتی هستند که باید در انتخاب رئیس جمهور مورد توجه قرار گیرند.

وی در پایان افزود: اگر یک حضور پرشور در کنار یک انتخاب دقیق و درست صورت گیرد راه حل مشکلات کشور هموار خواهد شد.
ارسال نظرات