خبرهای داغ:
همدان-فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: وظیفه بسیج در انتخابات تنها تبیین و روشنگری بوده و به هیچ وجه ورود مصداقی در حمایت از افراد نخواهد داشت.
کد خبر: ۹۳۴۱۰۷۶
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷

وظیفه بسیج در انتخابات، تبیین و روشنگری استبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی بقایی در جمع فرماندهان پایگاه‌های بسیج همدان اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی پیش رو از جهاتی حائز اهمیت است، که باید به آنها توجه ویژه‌ای کرد.

وی گفت: یکی از موضوعات مهم این است که این انتخابات، اولین انتخابات در چهل سال دوم انقلاب اسلامی، برای تشکیل دولت اسلامی و استقرار شورای کارآمد است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان افزود: با توجه به شرایط کرونایی که در آن قرار داریم، دشمنان به دنبال آن هستند که به بهانه کرونا با عملیات روانی بر روی عموم مردم، حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را کم رنگ کنند، بنابراین باید مراقبت‌های بهداشتی و پیش‌بینی‌های لازم را برای این موضوع داشته باشیم.

وی گفت: نکته دیگری که بسیار حائز اهمیت بوده این است که ما به سمت قله در حرکت هستیم و ضرورت دارد، بتوانیم با انسجام بیشتر کارآمدی بیشتر نظام اسلامی را تثبیت کنیم.

بقایی بیان کرد: بحث بعدی، محور مقاومت و جبهه مقاومت است که روز به روز به پرچمداری ایران اسلامی در حال قدرت گرفتن است و دشمنان در صدد تخریب آن هستند بنابراین تشکیل دولت انقلابی نقشه دشمنان را نقش برآب خواهد کرد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه دولت مستقر، عمده توانش را در سیاست خارجی و برجام گذاشت و متاسفانه نتیحه چندانی نداشت، باید دولتی در راًس کار قرار بگیرد که بتواند این انقلاب را به مسیر اصلی خود برگرداند، به توان داخلی تکیه زده و نظامی کارآمد را رقم بزند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: وظیفه بسیج این است که این موضوعات را برای عموم مردم تبیین کنند تا در انتخابات شوراها و هم در انتخابات ریاست جمهوری، شاهد حضور حداکثری باشیم و هم نخبگان و متخصصین و افراد پویا و با نشاط و انقلابی در رأس کار قرار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه بسیج تنها تبیین و روشنگری بوده و به هیچ وجه ورود مصداقی و حمایت از کاندیدای خاصی چه در بحث شوراها و چه در بحث ریاست جمهوری را نخواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات