خبرهای داغ:
همدان-مسئول جامعه زنان سپاه ناحیه همدان با اشاره به اهمیت حضور مردم در تعیین سرنوشت خود و تاثیر آن بر ریل‌گذاری کشور گفت: حضور در انتخابات یکی از مولفه‌های مهم مشارکت سیاسی است.
کد خبر: ۹۳۴۱۸۰۱
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۷

حضور در انتخابات یکی از مولفه‌های مهم مشارکت سیاسی استمریم رزجی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات و ضرورت انتخاب آگاهانه برای آینده و حل مشکلات کشور، اظهار داشت: انتخاب آگاهانه و مشارکت حداکثری در پیشرفت کشور، راحت شدن زندگی مردم و بسط آزادی‌های مدنی، دینی و اخلاقی و همچنین داشتن دنیا و آخرت کمک می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت حضور مردم در تعیین سرنوشت خود و تاثیر آن بر ریل‌گذاری کشور گفت: حضور در انتخابات یکی از مولفه‌های مهم مشارکت سیاسی است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه همدان تصریح کرد: ملت ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با شرکت پرشور و تأثیرگذار خود در صحنه‌های دفاع از دستاوردهای انقلاب همچون انتخابات همواره نشان داده‌اند که در همه مقاطع پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در خنثی‌سازی فشارهای اقتصادی و سیاسی موثر است، ابراز داشت: باید تمام اقشار جامعه برای حل مشکلات و بهبود اوضاع و همچنین تعیین سرنوشت کشور نسبت به انتخابات احساس مسئولیت کرده و حضوری پرشور و آگاهانه در پای صندوق‌های رأی داشته باشند.

رزجی در خصوص تأثیر حضور حداکثری در انتخابات بر جایگاه ایران و در عرصه بین الملل بیان کرد: به هر میزان که حضور مردم در پای صندوق‌های رأی پرشور باشد و از انتخابات استقبال کنند هم در جهت منافع ملی، داخلی ما تاثیرگذار خواهد بود و هم در وجهه جهانی ما ابعاد مثبتی را به دنبال خواهد داشت چراکه میزان اهمیت دموکراسی در داخل و دیپلماسی بین المللی ما باهم مرتبط هستند.

وی در خصوص ضرورت حفظ اتحاد، همبستگی و پرهیز از دوقطبی‌گری خاطرنشان کرد: انتخابات مهم‌ترین نمود مشارکت سیاسی و اتحاد ملی محسوب می‌شود و این فرایند فارغ از تفاوت آرا و جناح‌بندی سیاسی؛ به سبب حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای، همواره سبب غرور و بالندگی نظام و کشور بوده است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه همدان تصریح کرد: مردم فراتر از اکثریت یا اقلیت رأی‌دهندگان، متعهدانه و باهدف حفظ وحدت و همبستگی ملی و عزت و اقتدار ایران در انتخابات مشارکت می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات