زاهدان-سرهنگ حسین فروغی گفت: عشایر همواره در خط امام و رهبری حرکت کرده و از اصلی‌ترین حامیان ولایت فقیه بوده و هستند.
کد خبر: ۹۳۴۶۲۳۱
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳
سرهنگ پاسدار حسین فروغی، در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص حضور حداکثری در انتخابات، بیان کرد: به فرمود: ه امام راحل عشایر ذخایر انقلاب هستند، و به خوبی انقلاب اسلامی را درک و در هرصحنه و گردنه‌ای که نیاز بوده حضور پرشور و حداکثری از خود به نمایش گذاشته اند.

مدیر سازمان بسیج عشایری سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در هر مقطعی که تمامیت کشور تهدید شد عشایر با غیرت تمام از کیان مملکت دفاع کردند، این مرزداران غیور در دوران دفاع مقدس دِین خود را به اسلام ادا کرده وبا نثار خون شهدایی از این قشر، سندی بزرگ در دفاع از امنیت این مرز و بوم برجای گذاشته‌اند.

وی با تاکید بر وحدت و یکپارچگی حاکم در بین عشایر، افزود: آنچه که در انتخابات مهم است حضور حداکثری، پررنگ و پر رونق پای صندوق‌های رای است؛ چراکه این حضور خاری در چشم دشمنان جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

این مسئول گفت: همگان باید نسبت به مسائل کشور بصیرت داشته و دشمن را بشناسیم و بدانیم که تنها با بصیرت انقلابی می‌توان در برابر اقدامات دشمن ایستادگی کرد.

سرهنگ فروغی تاکید کرد: از آنجایی که مشارکت عشایر، سران و طوایف سیستان وبلوچستان در هر عرصه‌ای کم نظیر بوده، انتظار می‌رود امسال در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب با حضور حداکثری خود جواب یاوه گویی دشمنان را با تک تک آرای خود بدهیم و به جهانیان ثابت خواهیم کرد که اثربند انگشتانمان چشم دشمنان را کور خواهد کرد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی قدردان ذخایر ارزشمندی همچون عشایر است، اظهار داشت: عشایر همواره در خط امام و رهبری حرکت کرده و از اصلی‌ترین حامیان ولایت فقیه بوده اند.
ارسال نظرات