خبرهای داغ:
نهاوند-فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: دشمن در صدد القای نا امیدی با حربه مشکلات معیشتی است تا با این شیوه بتواند ناامنی و آسیب‌ها را به کشورمان نفوذ دهد.
کد خبر: ۹۳۴۸۹۴۸
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷

دشمن در صدد القای نا امیدی با حربه مشکلات معیشتی استبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی مختاری در نشست بصیرتی سیاسی در جمع مردم روستای توانه اظهار داشت: راهکار عبور از مشکلات کنونی کشور طبق فرموده رهبر فرزانه انقلاب (مدظله العالی)، نشان دادن وحدت خود در برابر دشمنان با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی و برگزاری انتخاباتی پرشور است.

وی با تاکید بر اثرات مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات افزود: برای روی کار آمدن دولت مومن، انقلابی معتقد به تحول، عدالت‌خواه، فسادستیز، معتقد به جوان‌ها، باورمند به ملت و آشنا به درد مردم و مستضعفان نیازمند مشارکت حداکثری در انتخابات هستیم.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با تاکید بر اینکه دشمن در صدد القای نا امیدی با حربه مشکلات معیشتی است تا با این شیوه بتواند ناامنی و آسیب‌ها را به کشورمان نفوذ دهد، تصریح کرد: دشمن باید این را بداند که مردم دست از انقلاب، آرمان‌های آن و یاری مجاهدان واقعی برنمی‌دارند.

وی خاطرنشان کرد: چنانچه دولتی با آرای قوی و مشارکت بالا مسئولیت را به دست بگیرد علاوه بر ایجاد شور و نشاط و انگیزه قوی برای حل مشکلات، با توانمندی مضاعف در عرصه‌های بین‌المللی، توانمندی دفاع از حقوق مردم در مواجهه با قدرت‌های ظالم و زیاده‌خواه بدعهد را خواهد داشت.

مختاری وظیفه مهم دعوت به مشارکت در انتخابات را وظیفه تک تک مردم جامعه عنوان کرد و گفت: موقعیت خطیر امروز وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند و ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم .

وی در پایان یادآور شد: هم اینک نه تنها ایران بلکه رزمندگان مقاومت با الگوگیری از روحیه جهادی ملت مقاوم ایران اسلامی به این انقلاب، پوزه  رژیم صهیونیستی و آمریکا، عربستان و نوکران آمریکا را به زمین مالیدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات