هادی سیاسی بسیج در شهرستان سرخه گفت: عمل دشمن مانند موریانه است، وقتی ویران می کند که ما متوجه نمی شویم؛ پس باید هوشیارانه و با بصیرت عمل کنیم.
کد خبر: ۹۳۴۹۱۸۶
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با نزدیک شدن به انتخابات 1400 نشست بصیرتی به همت پایگاه خواهران حضرت آسیه (س) با محوریت انتخابات و اهمیت حضور و مشارکت حداکثری با سخنرانی فاطمه پیوندی هادی سیاسی بسیج در شهرستان سرخه در مسجد امام حسن مجتبی (ع) با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

فاطمه پیوندی هادی سیاسی بسیج در شهرستان سرخه در این جمع با بیان اینکه نقطه عطف انقلاب سال 1341 بود، اظهار کرد: از همان زمان مبارزات شروع شد و دشمنان قسم خورده گمان می کردند که انقلاب به 40 سالگی نمی رسد. انقلاب ما به برکت خون شهیدان بیمه شده است.

وی با بیان اینکه در این دوران دین داشتن و دین واقعی داشتن سخت، همچون ذغالی در کف دست است، گفت: انتخابات به لحظات خود رسیده است. همه مردم از لحاظ معیشتی در تنگنا هستند و مشکلات مردم را نمی توان انکار کرد. با این اوضاع را خودمان سرنوشت کشورمان را انتخاب نکنیم. امام صادق (ع) فرمودند: در انتخاب شخص توجه کنید که تا چه اندازه به سنت ائمه اطهار (ع) عمل می کند.

هادی سیاسی بسیج در شهرستان سرخه افزود: ببینیم چه کسی دین دار و متدین است. مهم ترین گزینه ای که در دید و نظر افراد متدین است را انتخاب کنید. توجه داشته باشید دشمن در کدام سمت است؟ ما بزرگ شده انقلاب و دلسوز انقلابیم، پس به کسی رای می دهیم که دلسوز انقلاب باشد. باید حرکت و تلاش کنیم؛ ما مامور به تکلیف هستیم. بر ما واجب است که رای دهیم و در سرنوشت کشورمان سهیم باشیم. اگر رای ندهید در سرنوشت کشور سهیم نیستید، پس حق اعتراض ندارید.

پیوندی تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات بسیار اهمیت دارد. خداوند در قرآن می فرماید: ما سرنوشت قوم و قبیله ای را تغییر نمی دهیم، مگر اینکه خودشان بخواهند سرنوشت خویش را تغییر دهند.

وی با اشاره به اینکه عمل دشمن مانند موریانه است، وقتی ویران می کند که ما متوجه نمی شویم؛ عنوان کرد: پس باید هوشیارانه و با بصیرت عمل کنیم. بصیرت یعنی در مواقع اضطرار کاری انجام دهیم که درست است. وسوسه شیطان در یک لحظه اتفاق می افتدو باعث عاقبت به شری ما می شود.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها