جانشین سپاه قائم «عج» استان سمنان گفت: تولید کنندگان خط شکنان عرصه اقتصاد و اقتصاد مقاومتی هستند و این میدان یک میدان جنگ واقعی است.
کد خبر: ۹۳۵۰۲۶۳
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همایش میراث ماندگار سرزمین آفتاب به همت پایگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت آسیه (س) در خانه حشمت اللشگر سرخه با حضور سرهنگ شوقانی جانشین سپاه قائم «عج» استان سمنان برگزار شد.

دیابی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به صنعت قطب محصولات صنایع دستی سرخه و معرفی محصولات به کشور در دو بخش حوله بافی وخرسک بافی اظهار کرد: در صدر اسلام و با نگاهی که حضرت زهرا (س) به بحث اقتصاد داشته نقش بی بدیلی را زنان در سطح کشور و فعالیت های اقتصادی ایفا کرده اند.

وی در ادامه با اشاره به مساله  کارگاه های کارآفرین و کمک به ایجاد مشاغل جدید عنوان کرد: مقام معظم رهبری نقش بی بدیل زن مسلمان تاریخی را در پیش زنان جهان گشود و تجسم این باور بود  که با عفت و پاکدامنی می توان به قله های پیشرفت دست پیدا کرد ونقش آفرینی کرد.

در ادامه سرهنگ شوقانی جانشین سپاه قائم «عج» در استان سمنان ضمن عرض تبریک به مناسبت دهه کرامت و میلاد باسعادت حضرت ثامن الحجج اظهار کرد: تولید کنندگان خط شکنان عرصه اقتصاد و اقتصاد مقاومتی هستند و این میدان یک میدان جنگ واقعی است.

وی با اشاره به گفتمان اقتصاد مقاومتی، تولید داخلی، رونق اقتصادی، گسترش رفاه عمومی گفت: در این میدان خطیر ارائه تولید داخلی بزرگترین سرمایه است و همه فعالان اقتصادی در قالب مختلف اقتصاد مقاومتی متمرکز شوند. همانطور که در عرصه دفاعی به  مرز بازدارندگی رسیدیم در عرصه اقتصاد نیز روی پای خود بایستیم.

جانشین سپاه قائم «عج» استان سمنان با اشاره به شعار سال امسال سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها بیان داشت: همه باید نسبت به پشتیبانی ها و مانع زدایی ها تاکید و پیگیری کنیم. قوه مجریه به عنوان پیشرو این موضوع می تواند پشتیبانی و مانع زدایی کند.

شوقانی با تاکید بر اینکه امروز تکلیف ما دولت جامع و کامل و کارآمد است، تصریح کرد: همه ما باید در عرصه انتخابات تلاش کنیم و موضوع دوم انتخاب اصلح است.

وی افزود: در 14 خرداد مقام معظم رهبری فرمودند: متنفذین باید تک تک اعضای این خانواده و جامع بزرگ را هدایت کنند و هم خودشان در انتخابات شرکت کنند وهم دیگران را هدایت کنند.

جانشین سپاه قائم استان سمنان در خصوص انتخاب اصلح با اشاره حدیثی از امام صادق «ع» گفت: اگر بین دو حاکم دچار شک هستید و در دوراهی هستید که چه کسی را انتخاب کنید؛ کسی را انتخاب کنید که عادل، صادق، فقیه و باتقواترین افراد باشد اگر به نتیجه ای نرسیدید؛ امام می فرماید: ببینید افراد متدین به کدام فرد متمایل هستند، بنگر مخالفان ما کدام را بیشتر می پسندند و آن را کنار بگذار و کسی را انتخاب کن که باعث خشم دشمنان می شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها