خبرهای داغ:
رئیس سازمان تبلیغات کشور:

هدف دشمنان کم رنگ کردن حضور مردم در پای صندوق‌های رأی است

همدان-رئیس سازمان تبلیغات کشور با بیان اینکه این روزها دشمنان به دنبال هیاهوی رسانه‌ای هستند، گفت: هدف دشمنان کم رنگ کردن حضور مردم در پای صندوق‌های رأی است که باید هوشیار باشیم.
کد خبر: ۹۳۵۰۸۱۴
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۵

هدف دشمنان کم رنگ کردن حضور مردم در پای صندوق‌های رأی استبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام محمد قمی در همایش ویژه بانوان استان همدان که در حسینیه امام خمینی(ره) همدان برگزار شد، با بیان اینکه در مکتب امام(ره) از بانوان خواسته شده که محور خانواده باشند، اظهار داشت: نقش بانوان در توسعه و تثبیت سرمایه‌های اجتماعی اثرگذار و غیر قابل انکار است.

 وی با تاکید بر لزوم خودسازی بانوان در عرصه‌های علمی، اعتقادی و اخلاقی گفت: مادر خانواده وظایف سیاسی در جامعه دارد که باید نقش آفرینی کند.

رئیس سازمان تبلیغات کشور افزود: در مکتب امام(ره) به بانوانی که زندگی علمی  و معنوی خود را به حیات سیاسی گره زده‌اند می‌بالیم، به لحاظ اینکه آینده و تربیت مهم است.

وی گفت: اگر بانوان مکتبی مشارکت موثر در انتخابات داشته باشند شاید نگاه‌ها به نقش آفرینی بانوان جدی‌تر شود.

قمی با بیان اینکه زنان فعال ایران اسلامی با انتخابی درست و تشویق خانواده نقش خود را در افزایش مشارکت حداکثری در انتخابات به خوبی ایفا خواهند کرد، بیان داشت: میزان مشارکت به اهتمام بانوان افزایشی خواهد بود.

وی با بیان اینکه خانم‌ها به دلیل نقش تاثیرگذاری در خانواده در مشارکت افزایی انتخابات موثر هستند، گفت: جامعه از بانوان انتظار دارد که در ایام انتخابات پیش قدم باشند.

رئیس سازمان تبلیغات کشور با اشاره به انتخابات، تعهد، تخصص، پایبندی به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و اخلاق مداری را به عنوان شاخص‌های مهم در انتخاب کاندیدای اصلح ذکر کرد.

وی با بیان اینکه این روزها دشمنان به دنبال هیاهوی رسانه‌ای هستند، گفت: هدف دشمنان کم رنگ کردن حضور مردم در پای صندوق‌های رأی است که باید هوشیار باشیم.

قمی با بیان اینکه در هفته جاری نقش بانوان مکتبی می‌تواند نتیجه انتخابات را تغییر دهد، و در حال حاضر نوبت نقش آفرینی بانوان است، ادامه داد: نقش‎ جامعه‌پردازی و تمدن پردازی با پرچم‌داری بانوان مورد انتظار جامعه است که دقت کنیم که زنجیره تواصی قطع نشود.

در پایان این مراسم عکس سیاه قلم شهید مفقودالاثر «علیرضا موسیوند» که در این مراسم به تصویر کشیده شد با امضای حجت الاسلام محمد قمی به مادر این شهید اهدا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار