خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار خبر داد
بهار-مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار از برگزاری بیش از ۲۰ عنوان برنامه طی دهه کرامت در شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۳۶۶۶
|
۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱

برگزاری بیش از ۲۰ عنوان برنامه طی دهه کرامت در بهارفاطمه کتابی اصل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار  با گرامیداشت دهه کرامت  و حماسه حضور در انتخابات ۲۸ خرداد  که نویدبخش آینده‌ای روشن است، اظهار داشت: به مناسبت ایام مبارک دهه کرامت بیش از ۲۰ عنوان برنامه در سطح پایگاه‌های مقاومت حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) برگزار شد.

وی تصریح کرد: این دهه فرصت بسیار مغتنمی بود تا به معرفی سیره و اخلاق امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) بپردازیم و تلاش کنیم آن صفات متعالی را در جامعه ترویج دهیم.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار تصریح کرد: در این راستا بیش از ۲۵ نشست بصیرتی به صورت مجازی و حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حضور سخنرانان مجرب در سطح پایگاه‌های مقاومت برگزار شد.

وی افزود: همزمان با میلاد حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) بیش از ۲۲ مراسم جشن و سرور با حضور پرشور بسیجیان همراه با برنامه‌های متنوع و شاد برگزار شده و به مناسبت روز دختر به تعدادی از دختران محروم هدایایی اهدا شد.

کتابی اصل عنوان کرد: اجرای مسابقات نقاشی با موضوعات روز دختر و امام رضا(ع)، مسابقه دلنوشته، اجرای مسابقات ورزشی و پیاده‌روی، برگزاری اردوهای فرهنگی و تفریحی از دیگر برنامه‌های این دهه بوده است.

وی در راستای اجرای رزمایش مومنانه و الگوگیری از ائمه(ع) در تقسیم اموال بین نیازمندان گفت: با رعایت منزلت خانواده‌های نیازمند و زوج‌های جوان ۵ کمک هزینه جهیزیه و تعدادی بسته معیشتی به‌مناسبت دهه کرامت با کمک خیرین بسیجی تهیه و توزیع شده است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات