خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان بهار خبر داد
بهار-فرمانده حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان بهار از برگزاری کارگاه‌های سبک زندگی اسلامی با محوریت نقش زن مسلمان در اسلام و کرسی آزاداندیشی حول محور حجاب به مناسبت هفته عفاف و حجاب در بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۶۱۱۰
|
۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱

برگزاری کارگاه‌های سبک زندگی اسلامی طی هفته حجاب و عفاف در بهاربه گزارش خبرگزاری بسیج، فاطمه کتابی اصل در جلسه توجیهی برنامه‌های هفته عفاف و حجاب که با حضور فرماندهان پایگاه‌های مقاومت حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان بهار برگزار شد، اظهار داشت: حجاب مایه تشخص و آزادی زن است و نه تنها به زن وقار و متانت می‌دهد بلکه درک حجاب، باعث بالا رفتن ارزش اجتماعی و احترام زن در مجامع اسلامی می‌شود.

وی با بیان اینکه این امر باعث می‌شود تا زن هدف‌دار در جامعه حاضر شود، افزود: پوشيده بودن زنان در جامعه نه تنها سبب تقويت بنيان خانواده است، بلكه سبب حفظ ارزش و شخصيت روحي آنان مي‌شود.

فرمانده حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان بهار با بیان اینکه اسلام و انقلاب برای احیای مقام زن مرتبه بالایی را در نظر گرفته و زن مسلمان را پرچمدار انقلاب می‎داند، گفت: به برکت اسلام زنان از پستی‌های زمانه جاهلیت رها شده و امروز در همه عرصه‌ها به ویژه میدان علم حرفی برای گفتن دارند.

وی با اشاره به هفته عفاف و حجاب گفت: با توجه به اهمیت این مناسبت باید پایگاه‌های مقاومت برنامه‌های متنوعی را در سطح پایگاه برگزار کنند و این ایام فرصت خوبی برای معرفی حجاب به جوانان و نوجوان است.

کتابی‌اصل برگزاری کارگاه‌های سبک زندگی اسلامی با محوریت نقش زن مسلمان در اسلام، نشست بصیرتی و کرسی آزاداندیشی حول محور حجاب و اردوهای تفریحی و تعامل با ادارات در برگزاری برنامه‌های مشترک ورزشی و فرهنگی را از برنامه‌های اجرایی این هفته برشمرد.

وی ادامه داد: بازدید کمیته عفاف و حجاب از ادارات و آرایشگاه‌های سطح شهر، سرکشی از وضعیت عفاف و حجاب کارکنان زن و تجلیل از بانوان محجبه و اهدای شاخه گل از دیگر برنامه‌های شاخص این هفته است.

فرمانده حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان بهار عنوان کرد: همزمان با سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه الزهرا (س) نیز مراسم جشنی برای عموم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی افزود: در راستای حمایت از زنان شاغل و کارآفرین نمایشگاه اقتصاد مقاومتی تولیدات زنان کارآفرین، نمایشگاه مدلینگ لباس ایرانی_اسلامی و طرح آرایشگاه اسلامی برای آگاه‌سازی و تشویق جامعه به حفظ پوشش، احیاء سنت حقه و تقویت امر به معروف و نهی از منکر برپا می‌شود.

کتابی‌اصل عنوان کرد: اهدای کمک جهیزیه در راستای تشویق به ازدواج آسان و حمایت از زوج‌های جوان بی‌بضاعت و توزیع سبد معیشتی به نیازمندان نیز از دیگر برنامه‌ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات