خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد خبر داد
همدان-فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از کشف چهار دستگاه کولر گازی خارجی و قاچاق و توقیف یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ حامل کالای قاچاق در شهرستان اسدآباد خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۶۵۱۳
|
۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰
کشف کالای قاچاق در اسدآبادسرهنگ افشین یاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان بیان داشت: ماموران گشت پاسگاه انتظامی موسی آباد شهرستان اسدآباد اواخر هفته گذشته حین اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز در محور کنگاور به اسدآباد، به یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شده و با هماهنگی مرجع قضائی آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، تعداد ۴ دستگاه کولر گازی دو تکه قاچاق کشف و ضمن توقیف خودرو، راننده نیز به مقر پلیس منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه ارزش تقریبی کالای قاچاق مکشوفه بر اساس نظر کارشناسان یک میلیارد ریال برآورد شده، گفت: متهم با تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شد.

*دستگیری ۵۶ متهم در اسدآباد

وی بیان داشت: در پی استمرار اجرای طرح‌های انتظامی در سطح شهرستان با هدف نا امن کردن محلات جرم خیز، پاکسازی نقاط آلوده و ارتقاء احساس امنیت یگان‌های انتظامی شهرستان اسدآباد با بهره گیری از توان و امکانات موجود به اجرای طرح‌های مربوطه پرداختند.

یاری افزود: در اجرای این طرح، علاوه برکشف مقادیری انواع مواد مخدر و ۱۲ فقره انواع سرقت، ۱۹ سارق، ۱۴ معتاد و خرده فروش مواد مخدر،۷ نفر جلبی و ۱۶ نفر به دلیل ارتکاب سایر جرایم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در پایان با اشاره به توقیف ۱۹ دستگاه وسائط نقلیه مزاحم و متخلف در نتیجه اجرای طرح ارتقاء انضباط اجتماعی، از همکاری خوب شهروندان با پلیس در راستای اجرای طرح‌های انتظامی تشکر کرد و خواستار استمرار آن شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات