با همت بسیج عشایری سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان:
زاهدان/ حسین فروغی گفت: با همت گروه جهادی شهید علیزاده حوزه عشایری حسین بن علی(ع) تعداد ۶۰عدد تانکر آب هزار لیتری را که توسط خیرین خریداری شده بود، به مردم روستای ملادادی اهدا کردند.
کد خبر: ۹۳۵۶۶۱۷
|
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹

سرهنگ پاسدار حسین فروغی در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: با توجه به شرایط بحرانی و کنونی که استان سیستان و بلوچستان در آن قرار دارند و با گرمای طاقت فرسا در این استان بسیج کماکان در عرصه خدمت رسانی به محرومین و نیازمندان است.

مدیر سازمان بسیج عشایری سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان افزود: قصه تکراری بی آبی در روستاها ما را بر آن داشت تا مانند ثنوات گذشته یاری گر محرومین و روستائیان باشیم.

وی ادامه داد: با توجه به تنش آبی شدید در روستاهای محروم بخش قرقری شهرستان هیرمند  با همت گروه جهادی شهید علیزاده حوزه عشایری حسین بن علی(ع) تعداد ۶۰عدد تانکر آب هزار لیتری را که توسط خیرین خریداری شده بود، به مردم  روستای ملادادی اهدا کردند.

این مسئول بیان کرد: آبرسانی به نقاط محروم و عشایری یکی از اقداماتی است که با انجام آن آب را با تانکر  می توان به مردم در روستاهای محروم رساند تا برای رفع تنش آبی با چالش مواجه نباشند.

این مقام مسئول به توزیع آب معدنی به همت این گروه جهادی اشاره کرد و گفت: در این راستا 100 بسته کامل آب معدنی در بین اهالی توزیع شده است، که در تداوم رزمایش کمک های مومنانه و برای کاهش آلام از خانوارها می باشد.


ارسال نظرات