خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه همدان خبر داد
همدان -مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه همدان از اجرای بیش از ۴۰ برنامه طی هفته عفاف و حجاب در شهرستان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۷۰۱۱
|
۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵

اجرای بیش از ۴۰ برنامه طی هفته عفاف و حجاب در همدانمریم رزجی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: ۲۱ تیر ماه سالروز حمله عمال رضاخان به مسجد گوهرشاد و کشتار ۲ هزار نفر از مردم توسط این افراد بود و این روز به نام روز ملی عفاف و حجاب نامگذاری شد.

وی با بیان اینکه امر به معروف یک واجب فراموش شده است که هرکس بر دوش دیگری می‌اندازد، افزود: هر کس در هر کسب و رشته‌ای و در محل کار خود باید امر به معروف و نهی از منکر کند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه همدان با اشاره به جنگ نرم دشمن با هدف ترویج فرهنگ بدحجابی و بی‌بند و باری در جامعه عنوان کرد: امر به رعایت عفاف و حجاب توسط مرد و زن بسیار کمرنگ شده و در شأن یک ملت مسلمان نیست که اینگونه بدحجابی رواج یابد.

وی گفت: در راستای این امر به مناسبت هفته عفاف و حجاب برنامه‌های مختلفی از سوی حوزه‌های مقاومت محلات در بسیج جامعه زنان ناحیه همدان در سطح محله‌های همدان برگزار می‌شود.

رزجی با اشاره به برگزاری بیش از ۴۰ برنامه فرهنگی به مناسبت هفته  عنوان کرد: از برنامه‌های قابل اجرا در این هفته، پیاده‌روی خواهران باحجاب در پارک‌های مختلف شهر، تجمع کمتر از ۱۰۰ نفر از خواهران باحجاب با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح شهر، برگزاری مسابقات ادبی با موضوع عفاف و حجاب و دیگر در این هفته برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات