بیانیه سازمان بسیج مهندسین عمران ومعماری استان اصفهان به مناسب فرا رسیدن هفته عفاف وحجاب

قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب بیانگر دفاع از حریم زن و خانواده است

سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان اصفهان در بیانیه ای به منسبت هفته حجاب و عفاف بیان کرد: جامعه ایرانی تا پای جان آماده دفاع از ارزشهاست مقدس به خصوص نهاد خانواده است.
کد خبر: ۹۳۵۷۵۰۷
|
۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷

به مناسبت فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب،  سازمان بسج مهندسین عمران و معماری استان اصفهان به همین مناسبت بیانه ای را صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

ذَلِک أَدْنی أَن یُعْرَفْنَ فَلا یُؤْذَیْنَ (احزاب/۵۹)

قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب در ۲۱ تیر سال 1314 روزی که با شهامت و غیرت مردان و زنان با ایمان به پا خواستند تا ظلمی را که بر زنان سرزمین مقدس ایران توسط رژیم دست نشانده پهلوی روا می‌شد از میان بردارند و با نثار جان خویش به تمامی دنیا بفهمانند که ایرانی تا پای جان آماده دفاع از ارزشهاست .
مقام معظم رهبری (مدظله العالی) می‌فرمایند: «امروز بانوان ایرانی با حفظ حجاب، استقلال هویّتی خودشان و استقلال فرهنگی خودشان را دارند اعلام می‌کنند و به دنیا صادر می‌کنند؛ یعنی دنیا سخن جدیدی دارد می‌شنود. زن می‌تواند در میدان‌های اجتماعی حضور فعّال داشته باشد، تأثیرگذاری اجتماعی عمیق داشته باشد. امروز زنان کشور ما در بخش‌های مختلف چنین تأثیرگذاری‌ای دارند؛ در عین‌حال حجاب و عفاف و وجه تمایز میان زن و مرد، فاصله میان زن و مرد، در معرض سوءاستفاده مردان قرار نگرفتن، خود را در حدّ وسیله‌ی التذاذ مردان بیگانه و زیاده‌طلب پایین نیاوردن و تحقیر نکردن، جزء خصوصیّات زن ایرانی و زن مسلمانِ امروز است. ما البتّه این الگو را داریم، این چهارچوب را داریم، در میان بانوان ما کسانی هستند در حدّ بسیار خوب، بعضی در حدّ اعلای این الگو دارند زندگی می‌کنند، بعضی هم در حدود متوسّطند؛ به‌هرحال، این الگو وجود دارد و مبنای کار زن ایرانی این است». (بیانات رهبری، ۱۳۹۶/۱۲/۱۷)
ما مهندسان بسیجی ولایتمدار استان اصفهان و مدافع صیانت از حریم خانواده در اعتراض به مظاهر خلاف عفت در کشور و در راستای عمل به دستورات اسلام و آموزه های قرآنی خواهان اجرای طرح ملی عفاف و حجاب و گسترش فرهنگ پوشش اسلامی و احیاء ارزشهای اخلاقی و حفظ جایگاه بانوان وخانواده مسلمان ایرانی هستیم.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار