خبرهای داغ:
همدان-فرمانده حوزه حضرت خدیجه (س) همدان از اجرای برنامه‌های فرهنگی و مسابقات ورزشی به مناسبت هفته عفاف و حجاب در پایگاه‌های حوزه حضرت خدیجه(س) همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۸۴۰۳
|
۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱

اجرای برنامه‌های فرهنگی و مسابقات ورزشی در پایگاه‌های حوزه حضرت خدیجه(س) همدانزهرا اکبری ‌در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: به مناسبت هفته عفاف و حجاب برنامه‌های متنوعی با حضور بسیجیان در پایگاه‌های حوزه حضرت خدیجه (س) همدان برگزار شد.

وی افزود: برگزاری مسابقات گرافیکی، فراخوان مسابقه مقاله نویسی با موضوع عفاف و حجاب، راه‌اندازی پویش «حجاب من، نگاه تو، پاکی و آرامش من»، ارسال پیامک با موضوع عفاف و حجاب برگرفته از احادیث اهل بیت (ع) از جمله برنامه‌های این هفته بود.

فرمانده حوزه حضرت خدیجه (س) همدان با اشاره به برگزاری مسابقه قرآنی عفاف و حجاب و هر روز یک سوأل قرآنی تصریح کرد: مسابقه نقاشی _ کاریکاتور و عکس از من و عروسک محجبه من، مسابقه خاطره‌ای زیبا و به یادماندنی از حجاب، تقدیر از جوانان محجبه و تهیه کلیپ و طراحی بروشور با موضوع عفاف و حجاب نیز برگزار شد.

وی برگزاری نشست تربیتی _ اخلاقی، احساس خوشبختی، برگزاری تریبون آزاد، آموزش دوخت چادر به صورت رایگان، غبار روبی مزار شهدا، سرکشی از خانواه معظم شهدا، پیاده روی، برگزاری حلقه صالحین در پارک بانوان و... را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

وی با اشاره به تقدیر از پرستاران و آرایشگران محجبه عنوان کرد: اهدای گل و بسته فرهنگی به محجبه‌ها و برگزاری نمایشگاه سیر نمایشگاهی و پویش دختران محجبه در فضای مجازی، اردوی یک روزه، اکران فیلم، برگزاری مسابقه کتابخوانی و مسابقات ورزشی دارت، طناب زنی، طناب کشی و... نیز توسط پایگاه‌ها انجام شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات