در ادامه کمک به اقشار محروم و درگیر ویروس کرونا:

توزیع بسته های معیشتی و ماسک رایگان بین ٢٠٠ خانواده نیازمند درگیر ویروس منحوس کرونا

زاهدان/بسیجیان پایگاه یارمحمدی زاهدان بین ٢٠٠ خانواده نیازمند درگیر ویروس منحوس کرونا در محلات تحت پوشش این پایگاه در شهر زاهدان بسته های غذایی و معیشتی توزیع کردند.
کد خبر: ۹۳۵۹۰۲۲
|
۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، فرمانده حوزه مقاومت بسیج نبی اکرم(ص) زاهدان گفت: همزمان با شیووع موج پنجم و در تداوم کمک به اقشار محروم و درگیر ویروس منحوس کرونا در شهر زاهدان برادران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج یارمحمدی زاهدان بین ٢٠٠ خانواده نیازمند درگیر ویروس منحوس کرونا در محلات تحت پوشش این پایگاه بسته های غذایی و معیشتی ویژه کرونایی و ماسک رایگان توزیع کردند.

سرهنگ پاسدار علیدادی افزود : بسیجیان پایگاه های مقاومت حوزه نبی اکرم ص هم زمان با شیوع موج جدید ابتلا مردم به ویروس منحوس کرونا در زاهدان اقشار کم درآمد جامعه خصوصاً خانواده‌هایی که هم اکنون با ویروس منحوس کرونا درگیر هستند را، توسط تیم های شناسایی پایگاه مقاومت خود شناسایی می نمایند و بعد از شناسایی و راستی آزمایی با مراجعه به درب منزل آنها با اهدای بسته های غذایی و معیشتی از این بیماران و خانواده هایشان حمایت می‌کنند.

این مقام مسئول اشاره کرد که : بسته غذایی کرونایی مذکور شامل؛ دو عدد رب گوجه فرنگی، روغن سرخ کردنی، پخت و پز، ماکارانی، یک شیشه یک لیتری ابمیوه و انواع حبوبات از قبيل لوبیا، نخود، لپه و عدس، ۵ کیلوگرم برنج، نمک و چای و ١٠٠٠ عدد ماسک رایگان بوده است است که ارزش ریالی هر بسته های غذایی معیشتی ۵ میلیون ریال جمعا بمبلغ ١١٠ میلیون ریال می باشد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حوزه نبی ص زاهدان درپایان افزود : در کنار توزیع این بسته های کرونایی توسط برادران بسیجی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی این خانواده‌ها به مدت یک هفته تا رسیدن به بهبودی نسبی همه روزه مورد کنترل و نظارت میگردد.

انتهای پیام /

ارسال نظرات
آخرین اخبار