خبرهای داغ:
همدان-مدیرکل زندان‌های همدان گفت: بازتاب برنامه‌های اصلاحی و تربیتی، توانمندسازی زندانیان و آثارش پیشگیری از تکرار جرم خواهد بود.
کد خبر: ۹۳۵۹۰۴۹
|
۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰

بازتاب برنامه‌های اصلاحی و تربیتی توانمندسازی زندانیان استبه گزارش خبرگزاری بسیج، رضا ذوالفعلی نژاد در نشست مشترک با سرهنگ مهرآذین رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان همدان و سرهنگ اسدبیگی رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه پلیس در راستای ایجاد امنیت در کنار سایر ارگان‌های مربوطه نقش موثری دارد، اظهار کرد: ما در زندان‌ها حافظ تلاش و مجاهدت‌های پلیس، ارگان‌های امنیتی و مراجع قضایی هستیم چراکه هر کدام از این نهادها در برقراری نظم و امنیت در اجتماع در کنار یکدیگر هستند و می‌توانند تاثیرگذار باشند.

وی با اشاره به تهدیدات و آسیب‌های اجتماعی که برای خانواده‌های زندانیان وجود دارد برنامه‌های ییشگیرانه اداره کل زندان‌های استان در این خصوص را تشریح و خواستار همکاری پلیس‌های تخصصی در این امر شد.

مدیرکل زندان‌های همدان گفت: بازتاب برنامه‌های اصلاحی و تربیتی، توانمندسازی زندانیان و آثارش پیشگیری از تکرار جرم خواهد بود.

وی بیان کرد: برای پوشش خانواده‌ها نیاز است که به زندانیان امتیازاتی از قبیل مرخصی، اشتغال به کار بیرون زندان و... اعطاء شود و در این بین نیز احتمال تخطی و تخلف وجود دارد که در قبال محاسن آن ناچیز خواهد بود.

روسای پلیس‌های پیشگیری و آگاهی استان همدان نیز در این نشست با قدردانی از تعامل و همکاری زندان‌های استان در ارائه آمار و اطلاعات کشف جرم و رصد زندانیان مرخصی‌رو و آزاد شده که در اقدامات پیشگیرانه پلیس نیز موثر هستند بر روند جاری تاکید کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات