خبرهای داغ:
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان همدان خبر داد
همدان-رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان همدان از کشف مقدار ۱۰ تن کود شیمیایی فاقد مجوز با ارزش ۲ میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۹۰۶۳
|
۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۳
کشف ۱۰ تن کود شیمیایی فاقد مجوز در همدانسرهنگ مجتبی محمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی همدان در راستای مبارزه با قاچاق کالا وارز با تشدید اقدامات کنترلی در محور‌های مواصلاتی و حین گشت‌زنی به دو دستگاه کامیون حامل کود شیمیایی فاقد مجوز مشکوک می‌شوند.

وی بیان داشت: پس از متوقف کردن آن‌ها مشخص شد کود‌های شیمیایی فاقد مجوز هستند بنابراین در این رابطه ۱۰ تن کود شیمیایی فاقد مجوز با ارزش ۲ میلیارد ریال کشف و دو نفر دستگیر، پرونده قضایی تشکیل که در حال رسیدگی است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان همدان گفت: پلیس همواره با تشدید اقدامات خود، با برهم زنندگان بازار تهیه اقلام سهمیه‌ای و یارانه‌ای مردم برخورد می‌کند و نمی‌گذارد برخی از افراد برای سود بیشتر خود، تحمیل هزینه‌های زیاد و گرانی برای مردم را رقم بزنند.

*کشف تعداد ۳۲۸ ثوب شلوار خارجی قاچاق در همدان

وی گفت: مامورین پلیس امنیت اقتصادی استان همدان حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی استان همدان به یک دستگاه خودرو سواری مشکوک می‌شوند.

محمدی بیان داشت: با هماهنگی مقام محترم قضایی خودروی مذکور توقیف و بعد از بازرسی و تخلیه کالا‌های داخل آن تعداد ۳۲۸ ثوب شلوار خارجی قاچاق با ارزش ۴۰۰ میلیون ریال را کشف که در این خصوص یک نفر دستگیر پرونده تشکیل و در تعزیرات حکومتی تحت رسیدگی است.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات