خبرهای داغ:
حجت الاسلام طیبی فر:

اگر سپاه نگهبان انقلاب است حوزه نمایندگی ولی فقیه نگهبان پاسداران انقلاب اسلامی است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: اگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نگهبان انقلاب است حوزه نمایندگی ولی فقیه نگهبان پاسداران انقلاب اسلامی است
کد خبر: ۹۳۵۹۰۶۹
|
۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۲

اگر سپاه نگهبان انقلاب است حوزه نمایندگی ولی فقیه نگهبان پاسداران انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان; آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسین طیبی فر جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا و مسئولین و فرماندهان استانی و علما شیعه و سنی  با رعایت پروتکل های بهداشتی در نمازخانه تیپ مردم پایه سپاه نینوا برگزار شد.

حجت الاسلام طیبی فر گفت: طبق قانون اساسی وظیفه سپاه حفظ انقلاب و نظام و دستاوردهای آن است و هرجا کشور به آن نیاز داشته باشد، حضور دارد و یک نیروی آماده انقلاب و پای کار است.

وی در ادامه تاکید کرد: اگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نگهبان انقلاب است حوزه نمایندگی ولی فقیه نگهبان پاسداران انقلاب اسلامی است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران عنوان کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب به عنوان تکیه گاه محسوب و حوزه نمایندگی هم برای تربیت نیروها از جهت عقیدتی، فکری، سیاسی و تربیتی کار می کند تا فرماندهان بتوانند به درستی کارهای خود را انجام دهد.

در پایان مراسم از زحمات و خدمات ارزشمند حجت‌الاسلام رعایتی تقدیر به عمل آمد و حجت‌الاسلام ایمانی با حکم نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا منصوب شد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار