اسدآباد-معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با اشاره به اقدامات انجام شده در بیمارستان قائم(عج) گفت: اقدامات اصلاحی همچنان ادامه‌دار خواهد بود.
کد خبر: ۹۳۵۹۱۹۸
|
۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰

اقدامات اصلاحی در بیمارستان قائم(عج) اسدآباد ادامه داردبه گزارش خبرگزاری بسیج، دکتر سجادحیدری در جمع خبرنگاران ضمن تبریک عید قربان اظهار کرد: با توجه به نیاز افکار عمومی به شفافیت مالی امروز مدیریت مالی دانشکده شفاف بوده و مسیر اعتبارات از دریافت تا هزینه مشخص است.

وی با طرح این سوال که چرا در سال‌های قبل اعتبارات جذب اما کارهای مهم انجام نمی‌شد؟ بیان کرد: در دوره کنونی پول‌ها دیگر انباشت نشده و صرف پیشرفت دانشکده و مراکز تحت نظر این مرکز می‌شود.

رییس بیمارستان قائم (عج) اسدآباد با انتقاد از پزشکان متخصصی که مطب افتتاح کرده‌اند، بیان کرد: برای ما قابل قبول نیست پزشک در کلینیک بیمارستان فعالیت کم‌رنگ اما در مطب حضور فعال و پررنگ داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن انتقاد به پزشکان عمومی و متخصصی که به جای خدمات‌رسانی متنوع و مرتبط با رشته خود صرفاً عمل‌های جراحی زیبایی انجام می‌دهند، بیان کرد: این مهم مورد قبول ما نیست.

حیدری اضافه کرد: اینکه این مرکز به درجه یک ارتقا پیدا کرده به این معنا است ما از سهم بیشتری در بیمه برخوردار خواهیم بود اما این در شرایطی است که اقدامات درمانی کافی در بیمارستان قابل انجام باشد.

وی درباره نحوه ارتباط خود با مردم نیز گفت: شماره بنده در فضای مجازی به صورت عمومی منتشر شده و عمیقاً اعتقاد دارم هرچقدر گزارشات مردمی بیشتر باشد عملکرد پرسنل نیز بهتر خواهد شد.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد درباره مهمترین اقدامات انجام شده در بیمارستان قائم(عج) نیز گفت: ایجاد صندوق در اورژانس، نصب کارتخوان در بخش‌ها، محوطه‌سازی و بهسازی پارکینگ چهار کار مهمی است که در این زمان انجام شده و اقدامات اصلاحی همچنان ادامه‌دار خواهد بود.

وی درباره پزشک اورژانس نیز گفت: طبق دستورالعمل یکی از پزشکان پشتیبان پزشک دیگر است علاوه بر اینکه اضافه کردن پزشک سوم به این بخش مهم و حیاتی در دستور کار است تا خدماتی بهتر به همشهریان ارائه شود.

حیدری در بخش دیگری از سخنانش به وجود یک دستگاه آندوسکوپی در بیمارستان اشاره کرد و گفت: از متخصصین انتظار داریم به جای انجام این کار در مطب از آندوسکوپی موجود در بیمارستان که از آن فقط 10 عدد در کشور وجود دارد استفاده کنند تا مردم نیز متحمل هزینه کمتری شوند.

وی در پایان با اشاره به ارائه خدمات دندانپزشکی در کلینیک در آینده‌ای نزدیک گفت: فعال کردن سونوگرافی در شیفت عصر نیز در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات