زاهدان/ سرهنگ پاسدار قورزایی گفت:با توجه به شیوع کرونا و آغاز پیک جدید تعداد هزار عدد ماسک و ۲۰۰قلم دارو به منظور مهار کرونا در بین کارگران مبتلا به این بیماری در استان توزیع شده است.
کد خبر: ۹۳۵۹۷۱۵
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵

سرهنگ پاسدار محمد قورزایی، در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان اظهار کرد: مردم ولی نعمت ما هستند و رسالت امروز بسیج و سپاه است که در این شرایط سخت و بحرانی یاریگر آنها باشد.

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه بسیج کارخانجات و کارگری استان از ابتدای شیوع ویروس کرونا که زندگی قشر کارگری را دچار چالش و مشکلات کرده است، افزود: این سازمان خدمات شایسته و ارزنده ای را بی منت به این قشر ارائه کرده است.

وی بیان کرد: با توجه به این که حفظ شأن و کرامت انسانی مهم تریم هدف سپاه و بسیج در راستای کمک به نیازمندان این قشر بوده است از ابتدای پیک جدید کرونا در استان بیش از ۳۰بسته معیشتی بین نیازمندان قشر کارگر در استان توزیع شده است.

سرهنگ قورزایی ادامه داد: با توجه به شیوع کرونا و آغاز پیک جدید تعداد هزار عدد ماسک به ارزش دو میلیون تومان و ۲۰۰قلم دارو به ارزش ۸۰۰هزار تومان به منظور مهار کرونا در بین کارگران مبتلا به این بیماری در استان توزیع شده است.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به اینکه کارگران قشر زحمت کشی هستند و معیشت آنها از طریق کارگری است در این شرایط باید بیشتر از آنها حمایت کرد که به همین منظور رزمایش کمک مومنانه با هدف مواسات و همدلی بین کارگران نیازمند و آسیب دیده از کرونا تا ریشه کنی این ویروس در استان تداوم دارد.

ارسال نظرات