خبرهای داغ:

ویژه برنامه اطعام غدیر در محله اسلامی کریم اهل بیت برپا می شود

مسئول محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) از ویژه برنامه های جشن در شام عید ولایت و اطعام غدیر در روز عید خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۰۰۸۴
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ هزمان با دهه ولایت و امامت و به مناسبت عید غدیرخم محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) در نظر دارد در روز عید سنت اطعام به نیازمندان را برگزار کند.

حجت الاسلام و المسلمین حسین احسانی مسئول محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) در خصوص نحوه اجرای ویژه برنامه های عید غدیرخم در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: اطعام از سنت‌های حسنه دین مبین اسلام است که در روز عید غدیر، جایگاه ویژه‌ای دارد و از همین‌رو برخی از هیئت‌های مذهبی و پایگاه بسیج در شهرستان سرخه با در نظر گرفتن نیاز جامعه، اقدام به توزیع غذا بین نیازمندان خواهند کرد.

وی افزود: با توجه به نامناسب بودن وضعیت اقتصادی برخی خانوارها بر اثر همه‌گیری ویروس کرونا محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) با همکاری پایگاه های بسیج خواهر و برادر ویژه برنامه های متنوعی را در شام عید ولایت و در روز غدیر برگزار می کند.

 مسئول محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) در ادامه اضافه کرد: جشن شام ولایت و اطعام روز غدیر با مشارکت پایگاه بسیج های، هیئت و بنیاد فرهنگی امامت با همکاری خیرین و مردم شهیدپرور شهرستان سرخه ازجمله برنامه‌های مهم عید غدیر در محله کریم اهل بیت (ع) است.

احسانی یادآور شد: برگزاری جشن‌ بزرگ در جوار مسجد امام حسن مجتبی (ع)، توزیع بسته‌های معیشتی برای محله، تجلیل از سادات، مسابقات ورزشی توسط کانون کمیل، فعال شدن موکب‌ کریم اهل بیت (ع) در طبخ و توزیع غذا و تأمین بسته‌های معیشتی در دهه امامت و ولایت از دیگر برنامه‌های این دهه است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اقدامات صورت گرفته پیش‌بینی می‌شود محله کریم اهل بیت (ع) بهتر از سال‌های گذشته در  دهه امامت و ولایت برنامه های باشکوهی همچون دهه محرم و عاشورا برگزار نماییم.

مسئول محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) در خاتمه گفت: کسانی که تمایل دارند در برنامه ها عید غدیر همکاری نمایند می توانند به دفتر مجمع یا خادمین این مکان  مراجعه نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها