بسیجیان پایگاه فاطمه بنت اسد مومن آباد اقدام به تهیه و توزیع لباس نوزاد بین نیازمندان این روستا کردند.
کد خبر: ۹۳۶۰۳۷۴
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه، همزمان با دهه ولایت و امامت اعضای گروه جهادی پایگاه خواهران فاطمه بنت اسد مومن آباد در شهرستان سرخه در طی یک اقدام خیرخواهان و هم نوع دوستانه اقدام به تهیه، بسته بندی سیسمونی و لباس و توزیع آن بین کودکان و نوزادان نیازمند کردند.

فاطمه زهرا مومن آبادی فرمانده پایگاه فاطمه بنت اسد مومن آباد در حاشیه این اقدام خداپسندانه در گفتگو با خبرنگار اظهار کرد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش و کمک های مومنانه بسیجیان و گروه های جهادی این پایگاه در کنار توزیع بسته های معیشتی، اقدام به تهیه، بسته بندی و توزیع سیسمونی و لباس نوزاد در بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا کردند.

وی با بیان اینکه امیدواریم با خواست خداوند و مساعدت خیرین بتوانیم باری کوچک از غم‌های نیازمندان برداریم و در حد توان دستگیر سرپرستان خانوار باشیم.

فرمانده پایگاه فاطمه بنت اسد مومن آباد ادامه داد: بر همین اساس تدارک وسایل مورد نیاز برای نورسیده های عزیزمان با تلاش بسیجیان و خیرین با شور و عشق خاصی صورت گرفت، تا مادر، با گرمای پر از محبت با آغوشی بازتر پذیرای نوزاد دلبندش باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها