امین مرادی رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان گفت: نهم مرداد ماه جاری ۹ سال سینمایی در سقز، سنندج و بیجار به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۳۶۰۵۲۴
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، امین مرادی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سینما استاندارد خاص خود را دارد و خوشبختانه سه سالن استاندارد با سیستم صوت و تجهیزات پخش به روز دنیا در شهرستان سقز روز نهم مرداد ماه با ظرفیت ۴۶۹ صندلی به بهره برداری می‌رسد.


وی افزود: خوشبختانه در کنار این سه سالن اقدام به تأسیس کافه کتاب و گالری استاندارد کرده ایم و نمایندگی انتشارات سوره مهر نیز در این شهرستان فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.


رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان خاطرنشان کرد: در شهرستان بیجار نیز دو سالن جدید به مجموعه سینمایی این شهرستان اضافه شده است.


مرادی اظهار داشت: در پردیس سینمایی بهمن سنندج نیز چهار سالن جدید به بهره برداری خواهد رسید که دو سالن مخصوص کودکان و فیلم‌های سینمایی از جمله این سالن هاست.


رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان اعلام کرد: علی رغم محدودیت‌های اعتباری خوشبختانه در حدود ۱۴ ماه شاهد افتتاح پردیس سینمایی سقز هستیم و این مهم ثمره روحیه جهادی و کار تیمی مجموعه همکاران حوزه هنری کردستان است.


مرادی افزود: در شهرستان‌های قروه، کامیاران، دیواندره و دهگلان نیز برای ساخت سینما اعلام آمادگی می‌کنیم البته این مهم نیازمند حمایت مسئولان استانی است.
وی اعلام کرد: خوشبختانه با بهره برداری از این ۹ سالن سینمایی جدید شاهد افزوده شدن ۷۰۰ صندلی به سرانه سینمایی استان افزوده شده و تعداد سالن‌های سینما در کردستان که متعلق به حوزه هنری است به ۱۳ سالن می‌رسد.


مرادی اظهار داشت: در آینده نزدیک در ناحیه منفصل شهری نایسر سالن سینمایی ایجاد خواهیم کرد و توافق نامه‌های مرتبط در این خصوص رد و بدل شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات