فرمانده سپاه مهاباد در پیامی ضمن تبریک عید سعید غدیرخم بر لزوم انتقال پیام این روز به نسل جدید تاکید کرد.
کد خبر: ۹۳۶۰۷۱۴
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهاباد، سرهنگ پاسدار جلیل نقشی قره باغ فرمانده سپاه مهاباد در پیامی با تبریک عید سعید غدیرخم، به تشریح ابعاد واقعه غدیر و ولایت پرداخت و اظهار داشت: ولایت و محبت اهل بیت (ع) بزرگ‌ترین لطف خدای متعال و سرمایه ارزشمندی برای مسلمانان جهان به‌ویژه شیعیان است که بعد از رسالت پیامبر اعظم (ص) به بشریت عنایت شد.

 وی بیان داشت: بهترین فرصت و موقعیت برای نیایش و بهترین زمان برای تبلیغ در ارتباط با ولایت فقیه، دهه امامت و ولایت و عید غدیر، روز سپاس و ستایش به پیشگاه حضرت احدیت است.

 فرمانده سپاه مهاباد با اشاره به جایگاه ویژه واقعه غدیر در تاریخ دین مبین اسلام اظهار داشت: عید غدیرخم روزی است که نعمت بر مسلمانان تمام و دین کامل شد و دشمنان اسلام مأیوس و ناامید شدند.

 سرهنگ نقشی در ادامه افزود: یکی از پایه‌های اصلی دین اسلام، ولایت و امامت است که بعد از رسالت 23 ساله پیامبر (ص) از سوی خداوند به مردم ابلاغ و رسالت پیامبر (ص) در غدیر خلاصه و کامل شد.

 وی بیان داشت: جانشینی حضرت علی (ع) در واقعه غدیر، توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد و اهمیت غدیر بر این است که شخصیتی بی‌بدیل و ممتاز مانند حضرت علی (ع) بر مسند امامت قرار گرفت و حضرت علی (ع) به غدیر فضیلت بخشید.

 فرمانده قرارگاه امام سجاد(ع) و سپاه مهاباد با تبریک این روز فرخنده به مردم ایران اسلامی و به‌خصوص مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار شهرستان‌ مهاباد خاطرنشان کرد: باید پیام واقعه غدیر به نسل جوان منتقل شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات