بسیج دریای مواجی است که همیشه باید بخروشد

زاهدان/ حجت الاسلام اکبرپور گفت: برای بسیجیان و پاسداران در انجام ماموریت ساعت معنا ندارد و این قشر شبانه روزی در جهت خدمت رسانی به مردم به ویژه نیازمندان و محرومین حضور فعال و چشمگیری دارند.
کد خبر: ۹۳۶۰۷۸۸
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۸

به گزارش خبرنگار بسیج  از زاهدان، مراسم تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ویژه مقاومت بسیج در زاهدان با حضور مسئولان شهرستانی برگزار شد.

در این مراسم مسؤل نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ویژه زاهدان با تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر خم گفت: مسئولیت ریاست نیست مسئولیت به معنای پاسخ گو بودن است.


حجت الاسلام علی اکبر پور افزود: اگر بناست موفق باشیم نباید قائل به ساعت باشیم، اگر در دفاع مقدس سر بلند بودیم چون ساعت نشناختیم .


این مسئول با تاکید بر این مطلب که کار جهادی  انجام کار خالص برای رضای خداست و ساعت خاصی ندارد، ادامه داد: برای بسیجیان و پاسداران در انجام ماموریت ساعت معنا ندارد و این قشر شبانه روزی در جهت خدمت رسانی به مردم به ویژه نیازمندان و محرومین حضور فعال و چشمگیری دارند..


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در ادامه بیان کرد: بیشترین ماموریت های بسیج  در شب بوده است برای رزمنده ساعت معنا ندارد، اگر باورمان است که در جنگ و نبرد هستیم، جنگ و نبرد ساعت خاصی نمی شناسد .


وی اظهار داشت: بسیج دریای مواجی است که همیشه باید بخروشد، در هر صحنه ای که لازم باشد باید حضور داشته باشد.

اکبر پور ادامه داد: بسیج و سپاه در عرصه های مختلف سیل،  طوفان، نقش آفرینی کرده است و امروز با توجه به شرایط کرونا در میدان حضور دارند.

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات حجت الاسلام هاشمی صدر تقدیر و حجت الاسلام رنجبر به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ویژه زاهدان  معرفی و منصوب شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار