خبرهای داغ:
جشن بزرگ غدیر به همت بسیجیان پایگاه حضرت زینب (س) سرخه در سطح خیابان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۶۰۸۱۳
|
۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با دهه ولایت و بویژه عیدالله مسلمانان ویژه برنامه های متنوع فرهنگی، جشن، مداحی و سخنرانی با محوریت تشریح واقعه غدیر و ماندگاری عظمت آن روز بزرگ در سراسر ایران اسلامی در حال برپایی است.

به همت بسیجیان پایگاه خواهران حضرت زینب (س) در سرخه ایستگاه جشن ولایت وامامت همراه با ایستگاه نقاشی ویژه کودکان با موضوع غدیر برپا شد.

گفتنی است این برنامه با استقبال بی نظیر کودکان به همراه والدینشان همراه بود.

طاهره فیض فرمانده پایگاه حضرت زینب (س) در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: امروز ما موظف هستیم واقعه غدیر را با شکوه بسیار بزرگ داریم و عظمت آن را به گوش جهانیان برسانیم.

وی با بیان اینکه امروز فرزندان ما باید غدیر را بشناسند و بدانند در آن روز بزرگ چه اتفاقی رخ داده است، افزود: این دستور مستقیم پیامبر (ص) است که در همان سرزمین غدیر فرمودند که حاضران به غایبان برسانند. پس هر کسی که این پیام به گوش‌اش می‌رسد رسالت پیام‌رسانی بر او واجب می‌شود.

فرمانده پایگاه حضرت زینب (س) در ادامه گفت: بسیجیان پایگاه حضرت زینب (س) نیز در راستای تحقق این مهم در دهه ولایت و امامت اقدام به برگزاری حلقات صالحین با محوریت بزرگداشت غدیر و غدیر شناسی و برپایی ایستگاه های جشن و شادی و نقاشی ویژه کودکان در عید غدیرخم کرده است. البته بسته هایی در قالب عیدی به مردم تقدیم شد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها