در تداوم اطعام غدیر به مردم محروم و ترويج فرهنگ غدیر:

توزیع ١٠٠ پرس غذای گرم بین خانواده نیازمند درگیر ویروس منحوس کرونا و مردم محله رسالت شهر زاهدان

زاهدان/ در تداوم اطعام غدیر و خدمت رسانی به اقشار محروم گروه جهادی شهیده فاطمه ترکان ١٠٠ پرس غذای گرم را بین خانواده نیازمند درگیر ویروس منحوس کرونا و مردم محله رسالت زاهدان توزیع کردند.
کد خبر: ۹۳۶۱۰۴۸
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مسجد پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم حوزه مقاومت حضرت رقیه(س) زاهدان گفت: همزمان با شب عید سعید غدیر خم و ترویج فرهنگ اطعام در ایام غدیر و در تداوم خدمت رسانی و کمک به اقشار محروم و درگیر ویروس کرونا و هم‌زمان با شیوع موج جدید کرونا در شهر زاهدان خواهران بسیجی گروه جهادی شهیده فاطمه ترکان پایگاه مقاومت بسیج مسجد پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم زاهدان بین خانواده نیازمند درگیر ویروس منحوس کرونا در محله پیامبر اعظم ص شهر زاهدان ١٠٠ پرس غذای گرم توزیع کردند.

 فریبا خوبانی افزود: خواهران بسیجی، اقشار کم درآمد جامعه خصوصاً خانواده‌هایی که هم اکنون با ویروس منحوس کرونا درگیر هستند را توسط تیم های شناسایی گروه جهادی شهیده فاطمه ترکان شناسایی می‌کنند و غذاهای گرم را در بین آنها توزیع می نمایند .

این مقام مسئول بیان کرد : غذاهای آماده شده توسط خیرین و گروه های جهادی تهیه که ارزش ریالی آنها بیش از ٢٠ میلیون ریال می باشد.

 

انتهای پیام /

ارسال نظرات