خبرهای داغ:
۲۴ هزار پرس غذای گرم و بسته‌های معیشتی در قالب طرح اطعام علوی میان نیازمندان شهرستان اهواز توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۶۱۰۵۵
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
قائم مقام کمیته امداد استان گفت: به مناسبت عید سعید غدیر خم، ۲۴ هزار پرس غذای گرم و بسته‌های معیشتی بین نیازمندان حاشیه شهر‌ها و مناطق محروم شهرستان اهواز توزیع شد. 


به گفته ناجی عبیاوی، این طرح در قالب، طرح اطعام علوی و به منظور زمینه‌سازی برای مشارکت خیران نیکوکار در خصوص اطعام نیازمندان و مددجویان کمیته امداد، اجرا شد.


وی افزود: همچنین به منظورگسترش مشارکت مردمی در اطعام نیازمندان، در قالب طرح اطعام علوی ویژه خانواده ‏های نیازمند محله‌های شهراهواز وحمیدیه، با همکاری مراکز نیکوکاری مسجد امام روح الله و مسجدالنبی کوی باهنر و مشارکت ‏خیران و کمیته امداد امام خمینی (ره)، اجرای طرح با رعایت شیوه نامه‌های بهداشی مقابله با کرونا صورت گرفت. ‎


عبیاوی با اشاره به اینکه همزمان با عید غدیر، خدمات ویژه و مختلفی به نیازمندان و مددجویان ارائه شد، اضافه کرد: جمع آوری و توزیع کمک‌های مومنانه به ویژه اطعام در دهه امامت و ولادت، با مساعدت نیکوکاران انجام می‌شود.


قائم مقام کمیته امداد خوزستان در پایان خاطر نشان کرد: مردم نیکوکار می‌توانند برای ارائه کمک‌های خود، از طریق شمارگیری کد دستوری *۸۸۷۷*۰۶۱# اقدام کنند، همچنین پایگاه‌ها و دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان، آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها