سرهنگ گودرزی گفت:این دوره از مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت و مفاهیم با نکات تفسیری و حضور شرکت کنندگان از نواحی 12 گانه استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۶۱۳۴۱
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛سرهنگ پاسدار محمد گودرزی معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله از برگزاری بیستمین دوره از مسابقات قرآن خواهران شاغل در سپاه روح‌الله استان مرکزی خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات در رشته‌های حفظ ، قرائت و مفاهیم با نکات تفسیری و حضور شرکت کنندگان از نواحی 12 گانه استان برگزار می‌شود.

وی افزود: شرکت‌کنندگان در مرحله نیمه نهایی این دوره از مسابقات در رشته قرائت شامل ترتیل و تحقیق و در رشته‌های حفظ 3 جزء، 5 جزء، 10 جزء، 20 جزء و حفظ کل و رشته مفاهیم نیز تفسیر نمونه جزء 18 آیت‌الله مکارم شیرازی در این مرحله از مسابقات با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله تصریح کرد: مرحله نهایی این دوره از مسابقات در تهران به صورت سراسری برگزار خواهد شد  که برندگان مرحله نیمه نهایی استان به مرحله نهایی کشوری اعزام می‌شوند.

سرهنگ پاسدار گودرزی تاکید کرد: تعداد افراد راه یافته به مرحله نیمه نهایی بیستمین دوره از مسابقات قرآن کریم ویژه خواهران پاسدار 90 نفر بوده که در رشته های مختلف حضور پیدا خواهند کرد

وی گفت:این دوره از مسابقات مطابق سنوات گذشته یک روزه بوده و تلاش گردیده همواره توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در بین کارکنان سپاه با قوت بیشتری دنبال شود.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات