معاون استاندار لرستان با اشاره به اینکه ۱۰ شهرستان این استان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند، گفت: تاکنون ۲۷۲ هزار مورد واکسیناسیون انجام شده است.
کد خبر: ۹۳۶۱۴۶۱
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حمید کشکولی امروز   در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: با اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، کشور در پیک پنجم کرونا قرار گرفته و همه استان‌ها درگیر ویروس جهش یافته موسوم به دلتا هستند.

وی اظهار داشت: در لرستان ۱۰ شهرستان در وضعیت قرمز و فقط شهرستان رومشکان در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارد که توصیه می‌شود کمافی سابق از برگزاری هرگونه مراسم منجر به تجمع خودداری شده و مردم از ماسک به عنوان مهمترین ابزار پیشگیری استفاده کنند.

معاون استاندار لرستان با اشاره به روند مطلوب واکسیناسیون در استان، افزود: تاکنون در لرستان حدود ۲۷۲ هزار مورد واکسیناسیون صورت پذیرفته و روند واکسیناسیون گروه‌های سنی هدف به صورت قابل قبولی در حال انجام است.

کشکولی عنوان کرد: با توجه به محدودیت‌های کرونایی و از طرفی لزوم رعایت الگوی مصرف برق، ساعت کاری ادارات استان از اول هفته جاری تا پایان مرداد ماه از ساعت ۷ صبح تا ۱۳ خواهد بود و تمامی دستگاه‌های اجرایی باید سیستم‌های برقی خود را در پایان ساعت اداری خاموش کنند.

وی ادامه داد: همه اعضای ستاد استانی مقابله با کرونا موظفند دستورالعمل‌های ستاد را به خوبی اجرا کرده و در صورت بروز هرگونه تخلف، برخورد مطابق با قانون صورت پذیرفته و جرایم مد نظر اعمال شود.

معاون استاندار لرستان یاد آور شد: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان و قرار گرفتن در معبر جنوب به شمال کشور، در شرایط کنونی که لرستان در وضعیت قرمز قرار دارد پلیس راه لرستان نسبت اجرای قوانین تردد مطابق با دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا اقدام و از ورود خودروهای غیر بومی به داخل شهرها جلوگیری کند.

ارسال نظرات