در جمع بسیجیان شهرستان فارسان عنوان شد:

بسیجیان سربازان وفادار به راه امام خمینی(ره) و انقلاب هستند

حجت الاسلام رضایی گفت: یک بسیجی در جامعه باید با رفتار و عملکرد خود نمایانگر و مبلغ فرهنگ بسیج باشد و اگر اینگونه نباشد در حق بسیج و شهدا جفا کرده است.
کد خبر: ۹۳۶۱۶۲۷
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام مسلم رضایی در مراسم افتتاحیه آموزش تکمیلی بسیجیان شهرستان فارسان ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و همچنین عید سعید غدیر خم گفت: بسیجیان سربازان وفادار به خط امام و راه امام خمینی رحمه الله علیه و نگهبانان انقلاب هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فارسان افزود: مهمترین ویژگی های بسیجیان ایمان به خدا و وفاداری به راه امام و آرمان های امام و انقلاب است. فرهنگ بسیج، فرهنگ امداد و کمک رسانی با روحیه جهادی است و بسیجیان باید با رفتار و عملکرد خود بیانگر و مبلغ فرهنگ بسیج باشند و اگر اینگونه نباشند در حق بسیج و شهدا جفا کرده اند.

حجت الاسلام مسلم رضایی خاطرنشان کرد: شما که اکنون به این دوره آموزشی آمده و برای شرکت در این دوره پذیرفته شده اید جزو نخبگان بسیج هستید. هرکس در خانواده به شما نگاه کرد باید اخلاق و رفتار بسیجی در ذهن آن ها تداعی شود، پس از لحاظ رفتاری و اخلاقی باید بسیجی وار باشید.

 وی در ادامه تصریح کرد: نیت خود را خالص کرده و برای رضای خدا و سربلندی اسلام عزیز پای در این دوره ها بگذارید.

رضایی گفت: یک بسیجی باید عالم به مسائل روز سیاسی، اقتصادی، مسایل فقهی باشد تا بتواند آگاهانه از حریم انقلاب و ولایت دفاع کند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار