خبرهای داغ:
ویژه برنامه ولادت امام موسی کاظم (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) در سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۶۱۶۸۳
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ جشن ولادت امام موسی کاظم (ع) با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حسین احسانی امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) در مسجد امام حسن (ع) با حضور نمازگزاران و دوستداران اهل بیت (ع) با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسین احسانی در جمع نمازگزاران ضمن تبریک میلاد فرخنده امام موسی کاظم (ع) اظهار کرد: امام موسی کاظم (ع) با دشمنان و بداندیشان به نرمی و مهربانی رفتار می کرد و با این شیوه به تربیت آنها می پرداخت.

وی با اشاره به ویژگی های شخصیتی امام موسی کاظم (ع) بیان داشت: حلم، بردباری، سخاوت، بخشش، عبادت و بندگی از مهم ترین ویژگی های امام هفتم شیعیان امام موسی کاظم (ع) است.

امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی (ع) در ادامه اضافه کرد: حلم و بردباری یکی از ویژگی های مهم امام هفتم (ع) بود و به دلیل این ویژگی، لقب «کاظم» گرفته اند یعنی کسی که علم را با حلم آراسته است.

احسانی اذعان داشت: در میان مناقب بی شمار امام هفتم علیه السلام خلوت با معشوق و مناجات با قاضی الحاجات، درخشندگی خاصی دارد و بدین جهت آن حضرت را «عبد صالح، راهب بنی هاشم و زین المتهجدین » لقب داده اند . آن حضرت بسیاری از شب ها را تا سپیده صبح به دعا و مناجات می پرداخت .

ارسال نظرات
پر بیننده ها