خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت زهرا(س) شهرستان کبودراهنگ خبر داد

برگزاری بیش از ۲۰ برنامه فرهنگی به‌مناسبت عید غدیر در کبودراهنگ

کبودراهنگ-فرمانده حوزه حضرت زهرا(س) شهرستان کبودراهنگ از برگزاری بیش از ۲۰ برنامه فرهنگی در دهه امامت و ولایت به همت و همراهی بسیجیان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۱۹۵۳
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷
برگزاری بیش از ۲۰ برنامه فرهنگی به‌مناسبت عید غدیر در کبودراهنگسیده سمیه جعفری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ اظهار داشت: بیش از ۲۰ برنامه فرهنگی در دهه امامت و ولایت به همت و همراهی بسیجیان حوزه حضرت زهرا (س) شهرستان کبودراهنگ برگزار شد.

وی افزود: با توجه به اهمیت اطعام و نذری دادن در دهه امامت و ولایت، بسیجیان و خیرین در حرکتی خودجوش در طول این ایام اقدام به جمع آوری کمک و نذورات از خیرین و معتمدین در فضای حقیقی و از طریق راه‌اندازی پویش‌ها در فضای مجازی کردند.

فرمانده حوزه حضرت زهرا (س) شهرستان کبودراهنگ عنوان کرد: از این طریق بیش از ۳  هزار پرس غذا نذری و آش، بیش از ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز با ذبح ۱۰ راس گوسفند و در بسته‌های یک کیلویی، نذر نان با بیش از ۵ هزار عدد نان لواش در بین افراد نیازمندان توزیع شد.

وی در ادامه گفت: در این دهه با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی سعی شد فرهنگ غدیر و ولایت‌پذیری در بین اقشار مختلف جامعه تبلیغ و ترویج و نهادینه شود.

جعفری اضافه کرد: از جمله برنامه‌های اجرایی می‌توان به برگزاری نمایشگاه کتاب علوی، مسابقات نقاشی، انشانویسی، عکس نوشته و کلیپ سازی، دلنوشته، کتابخوانی و راه‌اندازی پویش‌ها در فضای مجازی «من غدیری‌ام»، نذر غدیر، اطعام علوی و... اشاره کرد.

وی ادامه داد: برگزاری نشست‌های سبک زندگی علوی، جشن‌های بزرگ عید غدیردر جوار مزار مطهر شهدای گمنام، معابر و پارک‌ها و بوستان‌ها، برپایی ایستگاه‌های صلواتی همراه با استقبال از پرچم متبرک و منقش به مهر حرم امیرالمومنین (ع)  در طرح سه‌شنبه‌های مهدوی، کمک‌های مومنانه، همایش پیاده‌روی، مسابقات ورزشی و توزیع بسته‌های رزق فرهنگی و... نیز از دیگر برنامه‌ها بود.

فرمانده حوزه حضرت زهرا (س) شهرستان کبودراهنگ تصریح کرد: در این دهه با همکاری کمیته امداد شهرستان موفق شدیم برای بیش از ۱۰۰ کودک به رسم حضرت علی (ع) حامی جذب کنیم و همچنین صندوق قرض الحسنه پایگاه شهید «سیداحمد هاشمی» در این دهه کلید خورد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار