مسئول پایگاه زینب کبری (س) شهرستان بهار تأکید کرد
بهار-مسئول پایگاه زینب کبری (س) شهرستان بهار گفت: ما باید تا آنجا که می‌توانیم کودکان را با فرهنگ غدیر آشنا کنیم و با برنامه‌های متنوع و شاد این اعیاد را برای کودکان تببین و به یادماندنی کنیم.
کد خبر: ۹۳۶۱۹۹۱
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۲

لزوم تبیین فرهنگ غدیر برای کودکانسمیه مرادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با بیان اینکه همزمان با دهه امامت و ولایت برنامه‌های فرهنگی در پایگاه زینب کبری (س) شهرستان بهار با حضور بسیجیان برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری مسابقات قرآن و نقاشی ویژه عید غدیر در سطح حلقات صالحین برای گروه‌های سنی کودکان و نوجوانان، پویش عکس # من_غدیری_ام  همراه با اهدای هدایا از جمله این برنامه‌ها بود.

وی با اشاره به  عظمت این اعیاد گفت: ما باید تا آنجا که می‌توانیم کودکان را با فرهنگ غدیر آشنا کنیم و با برنامه‌های متنوع و شاد این اعیاد را برای کودکان تببین و به یادماندنی کنیم.

مسئول پایگاه زینب کبری (س) حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان بهار تصریح کرد: در همین راستا  نشست فرهنگی بصیرتی با سخنرانی مسئول تعلیم و تربیت حجت الاسلام مرتضی محمودی برای اعضای صالحین کودکان و نوجوان در سطح پایگاه با تبیین عید غدیر و اعمال این روز  برگزار شد و در این مراسم به حافظان قرآنی پایگاه زینب کبری (س) روستای سیمین هدایایی اهدا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات