‍ اجرای طرح ضربتی واکسیناسیون کرونا از سوی سپاه ناحیه رضوانشهر

به گفته فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر در صورت فراهم شدن بستر های لازم، سپاه رضوانشهر آمادگی اجرای مأموریت را دارد.
کد خبر: ۹۳۶۲۲۲۰
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴
سرهنگ دوم پاسدار محمد پور اسماعیلی فومنی در گفت: وگو با خبرنگار بسیج در رضوانشهر با بیان اینکه سپاه در طرح واکسیناسیون در انجام خدمت رسانی به مردم است، اظهار کرد: در راستای همکاری و مشارکت همه جانبه، طرح ضربتی واکسیناسیون تمامی افراد بالای ۵۰ سال در این شهرستان از سوی سپاه ناحیه رضوانشهر اجرا می‌گردد.

وی با اشاره به نقش همکاری در میان تمامی مسوولان در اجرای طرح ضربطی واکسیناسیون ملی گفت: در صورت فراهم شدن بستر‌های لازم، سپاه رضوانشهر آمادگی اجرای مأموریت را دارد.

به گفته فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر واکسیناسیون کرونا بصورت فراگیر و هم زمان با سراسر کشور و با همکاری فرمانداری و شبکه بهداشت و درمان این شهرستان و با بکارگیری و استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود و با هدف سلامت مردم عزیز از هفته جاری آغاز و تا اربعین حسینی به اتمام خواهد رسید.

پور اسماعیلی با تاکید بر آموزش نیرو‌های بسیج به منظور انجام فرآیند واکسیناسیون بیان کرد: برای اجرای این طرح ملی در سطح رضوانشهر، تعداد ۵۰ نفر از نیرو‌های آموزش دیده بسیجی، تمامی افراد بالای ۵۰ سال در سطح دو مرکز شهری رضوانشهر و پره سر و همچنین با اعزام اکیپ‌های مربوطه به مناطق کوهستانی سخت گذر و صعب العبور، تمامی افراد بالای ۱۸ سال را واکسیناسیون خواهیم کرد.

وی با اشاره به نقش همکاری و اطلاع رسانی به مردم تصریح کرد: همکاری و کمک همه دستگاه‌های مربوطه در راستای این طرح ملی و بزرگ موجب سرعت بخشی در اجرای آن خواهد شد و در قدم اول باید اطلاع رسانی همه جانبه در این خصوص صورت گیرد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار