خبرهای داغ:
همدان-فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از کشف ۱۵۰ تن کاه و ۴ تن کود شیمیایی احتکار شده در شهرستان فامنین خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۲۲۷۲
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۲
کشف ۱۵۰ تن کاه و ۴ تن کود شیمیایی احتکار شده در فامنینبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی حسن حیدری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی و تحقیقات گسترده ماموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی شهرستان فامنین، یک انبار کود شیمیایی احتکار شده شناسایی شد.

وی افزود: در بازرسی از این انبار، ۴ تن (۸۰۰ کیسه ۵۰ کیلویی) کود شیمیایی که برای عرضه خارج از شبکه دپو شده بود، کشف و یک متهم در این خصوص به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین عنوان کرد: ارزش کالای کشف شده توسط کارشناسان، ۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی گفت: در راستای طرح برخورد با کالای قاچاق و احتکار، ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان فامنین با اقدامات فنی و تخصصی از احتکار نهاده‌های دامی از نوع کاه در دو انبار در یکی از روستا‌های اطراف این شهرستان مطلع شدند.

حیدری افزود: بلافاصله ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازدید از این دو انبار، ۱۵۰ تن کاه احتکار شده را کشف  ویک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین با بیان این که ارزش این محموله احتکار شده برابر نظر کارشناسان، ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: از شهروندان در خواست می‌شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند و پیشنهادات و انتقادات خود را در خصوص عملکرد پلیس از طریق سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات