خبرهای داغ:
مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه علمی ابوفاضل با حضور سرهنگ اصلانی، جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد انجام شد.
کد خبر: ۹۳۶۲۳۸۷
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه علمی ابوفاضل با حضور سرهنگ اصلانی، جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد انجام شد.

در این مراسم جناب سرهنگ اصلانی بر لزوم اعتماد سازی دوجانبه میان پایگاه های بسیج و آحاد مردم بیاناتی ایراد نمودند و بر لزوم کمک و پشتیبانی اعضای شورای پایگاه و بسیجیان عزیز برای بهتر به ثمر نشستن فعالیت ها تاکید کردند.

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد، خاطر نشان کردند که یکی از وظایف اصلی پایگاه ها استفاده از ظرفیت های موجود منطقه ای و پایگاهی  برای رشد و ارتقای آحاد جامعه برای جامعه ای موفق و تاثیرگذارتر می باشد.

در این برنامه بعد از قرائت حکم انتصاب، آقای کامرانیان به عنوان فرمانده جدید پایگاه علمی‌ابوفاضل معرفی و از زحمات آقای ربیعیان، فرمانده قبلی پایگاه با اهدای لوح تقدیر ، تجلیل به عمل آمد .

لازم به ذکر است که این پایگاه دارای سه گروه سرود فعال در سطح شهرستان می باشد و همینطور به عنوان پایگاه برتر علمی کشور در سال ۱۳۹۹-۱۴۰۰برگزیده شده و لوح تقدیر توسط فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان ، سردار فدا به این پایگاه اهدا شده است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها