جلسه هم اندیشی هیئت امنای هیئت انصارالحسین (ع) افتر با محوریت نحوه برگزاری مراسم ماه محرم برپا شد.
کد خبر: ۹۳۶۳۱۴۹
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ جلسه هم اندیشی هیئت امنای هیئت انصارالحسین (ع) افتر پیرامون نحوه برگزاری مراسمات و برنامه های عزاداری در ماه محرم در فضای مسجد با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

در این جلسه با اشاره بر اهمیت برگزاری هرچه بهتر مراسم عزاداری ماه محرم؛ بر اینکه جامعه برای قوی‌تر شدن و حرکت رو به‌ جلو بر اساس هویت ریشه‌دار در محبت به سیدالشهدا به تعظیم شعائر حسینی در محرم نیاز دارد، تاکید شد.

همچنین این موضوع که مردم ایران اسلامی باور دارند که این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه‌داشته است و عزاداری عمومی در جامعه و تعظیم یکپارچه شعائر اهل‌بیت خواست و هویت اصیل مردم ایران است؛ یکی از محورهای جلسه قرار گرفت.

در ادامه باتوجه به شیوع کرونا؛ اعضای هیئت امنا با تاکید بر علاقمندی عاشقان حسینی بر برگزاری مراسم‌های عزاداری بر این اصل که به همان نسبت به حفظ سلامتی خود و دیگران نیز اهمیت می‌دهند، توجه کرده و تاکید کردند سلامتی مردم عزادار و دلداده امام حسین (ع) برای همه‌کسانی که در این جمع حضور دارند مسئله مهم و باارزشی است.

در خاتمه پیشنهادات و راهکارهایی در جهت انسجام مراسمات و تاکید بر رعایت پروتکل بهداشتی و حفظ سلامت عزاداران حسینی ارائه شد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها