خبرهای داغ:
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند خبر داد
نهاوند-رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند از افتتاح نمایشگاه عکس «بداهه» به مناسبت روز خبرنگار با حضور اصحاب رسانه در شهرستان نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۳۳۵۷
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸

برپایی نمایشگاه عکس «بداهه» در نهاوندبه گزارش خبرگزاری بسیج، امیر بحیرایی در آیین افتتاحیه نمایشگاه عکس «بداهه» در نهاوند ضمن تبریک روز خبرنگار، یکی از جلوه‌های کار خبری را عکاسی دانست و اظهار داشت: امید است با نمایش عکس‌هایی از فضاهای توریستی و طبیعت و اجتماعی شهرستان بتوان پتانسیل‌های موجود شهرستان در حوزه توریسم را بالفعل کرد و عکس‌ها به عنوان سفیران فرهنگی و هنری بتوانند رسالت خبری و آگاهی بخشی را بخوبی ایفا کنند.

وی افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی فرهنگ و هنر حمایت خود را از هنرمندان عکاس در برپایی گالری و نمایشگاه اعلام می‌دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند ابراز داشت: نمایشگاه عکس «بداهه» با ۵۰ اثر از آقایان محمد نهاوند و رضا نادری از هنرمندان عکاس شهرستان نهاوند از روز یکشنبه ۱۷ مرداد ماه به مدت ۷ روز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند برگزار و آماده بازدید علاقمندان است.

برپایی نمایشگاه عکس «بداهه» در نهاوند

برپایی نمایشگاه عکس «بداهه» در نهاوند

انتهای پیام/

ارسال نظرات